המגזין

07:57 AM
כיצד לשמור על רעננות באיזור האינטימי גם במהלך טיסה ארוכה

כיצד לשמור על רעננות באיזור האינטימי גם במהלך טיסה ארוכה

את עומדת לפני טיסה ארוכה לחו”ל ויודעת כמה קשה לשמור על תחושה רעננה בטיסה כזו, אך בכל זאת חשוב לך לסיים את הטיסה כשאת נראית ומרגישה בנוח. איך ניתן לעשות זאת למרות הקשיים? הנה מספר טיפים שיכולים לעזור:

טיסה ארוכה מקשה על הגיינה אינטימית

טיסות, ובעיקר הארוכות שביניהן, מקשות מאד על שמירת הגיינה. האוויר במטוסים לרוב ממוחזר, מה שאומר שהוא אינו טרי וגם יבש מאד. לאורך שעות, המגע עם אוויר המטוס עלול לגרום לעור יבש, מעברי אף יבשים ויובש בעיניים. בעייה נוספת נוצרת בשל לחץ האוויר בתא הנוסעים, שהוא נמוך יותר מאשר על הקרקע וגורם לנוזלי הגוף להיות מרוכזים יותר.

עבור האזורים האינטימיים שלנו הבעיה גדולה אף יותר, מכיוון שהם כמעט אינם יכולים להתאוורר במשך הטיסה. הישיבה צפופה ואינה מאפשרת תזוזה רבה, וגם כאשר אנחנו מצליחות לעמוד במטוס התזוזה שלנו מוגבלת מאד. נוזלי הנרתיק שלנו חשובים מאד לשמירה על ההגיינה שלו. כאשר הם נעשים סמיכים ומרוכזים יותר, הדבר משפיע על בריאות העור באזור ויכול לגרום לזיהומים ולפטריות. מי שטסה לעיתים תכופות נמצאת בבעייה של ממש מן הבחינה הזו.

איך תוכלי בכל זאת לשמור על רעננות במשך הטיסה?

למרבה הצער, לא תוכלי לשטוף את עצמך בחדר השירותים של המטוס. הוא צפוף מאד ולרוב מלוכלך, ובעל ברז המאפשר שטיפת ידיים בלבד (ובקושי). לכן תזדקקי לאמצעי עזר אחרים כדי לשמור על נקיון ורעננות. הנה כמה דרכים לעשות זאת:

  1. שתי הרבה מים לפני הטיסה ולאורך כל הטיסה כדי להגן על עצמך ועל עורך מפני התייבשות ולאפשר פעילות סדירה של הגוף בכלל, ואזור הפות והנרתיק בפרט. השתדלי להימנע משתיית נוזלים שדווקא מייבשים את הגוף, כמו קפה ואלכוהול.
  2. חשוב שתלבשי לטיסה תחתונים מבדים “נושמים” וטבעיים, מאווררים ורפויים ככל האפשר. לבישת ג’ינס צמוד, למשל, המחמם מאד את האזור האינטימי ואינו מאפשר לו להתאוורר, מאד לא מומלצת. בדי כותנה או טריקו הכי מתאימים, ואם את יכולה, העדיפי חצאית או שמלה על פני מכנסיים. אפשר גם להביא איתך בגדים תחתונים להחלפה בזמן הטיסה, וכמובן – להחליף תחתוניות, תחבושות הגייניות וטמפונים לעיתים קרובות ככל האפשר.
  3. הביאי איתך כיסויי אסלה חד-פעמיים מתכלים כדי שתוכלי לכסות את האסלה בזמן השימוש בה. במטוסים מסויימים כבר נמצאים כיסויים כאלה, אך לא כדאי לסמוך על זה.
  4. הביאי עמך ג’ל לחיטוי ידיים כדי שתוכלי לחטא היטב את ידייך לפני השימוש בשירותים ואחריו. הדבר יאפשר לך להימנע מהעברת החיידקים והנגיפים הנמצאים בכל המטוס אל האזור האינטימי שלך, שעלול להיפגע ולהזדהם מכך.
  5. השתמשי בדאודורנט אינטימי של JezV, שניתן למרוח על עור האזורים האינטימיים לפני העלייה לטיסה, על עור יבש ונקי. הדאודורנט האינטימי של JezV יאפשר לך לשמור על לחות וחומציות נכונות באזור, ועל ריח נעים ורעננות בו.
  6. השתמשי במגבונים אינטימיים של JezV כדי לנקות את עצמך לאחר כל שימוש בשירותים במהלך הטיסה, וגם סתם כדי להתרענן מדי פעם. מגבונים אינטימיים מתאימים לרמת החומציות של עורך והם בעלי ניחוח נעים ועדין. גם אם את במחזור, תוכלי להרגיש נקייה ובטוחה באמצעותם.

טיסה נעימה!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook