המגזין

09:04 AM
מתנה ליולדת ששמה את האמא במרכז

מתנה ליולדת ששמה את האמא במרכז

לאחר הלידה עולה תמיד המחשבה בקרב המשפחה והחברים מה הכי מתאים לקנות כמתנה. לא פעם מתנה ליולדת הופכת למתנה ליילוד עם בגדים, צעצועים ומתקני התפתחות שכולם שמים את התינוק במרכז. אך מה קורה עם האמא שרק עכשיו ילדה והאמת היא שמגיע לה את מלוא תשומת הלב.

המתנה שתיבחר היא הזדמנות מצוינת לחשוב על האמא, לתת לה תשומת לב ולשים אותה שוב במרכז. ישנן מתנות שונות שיכולות להתאים כשחשוב להתייחס למצב הנפשי והפיזי לאחר הלידה. בין האפשרויות השונות אפשר למצוא מארז ליולדת המכיל מוצרים הגייניים אשר עוזרים להתאוששות הפיזית והרגשית וללא כל ספק, אומר שחשבנו על האמא ועל המצב הנוכחי שלה.

 

מתנה ליולדת יכולה להיות הזדמנות להבעה עצמית

אין כל ספק, להיות אמא זו לא רק שמחה גדולה אלא גם עבודה סביב השעון. התקופה שלאחר הלידה היא תקופה עמוסה המשלבת המון שמחה אך גם בלבול, עייפות ולא פעם רכבת רגשות. לכל אלה מצטרפות גם לא מעט תחושות פיזיות. במיוחד לאחר לידה ראשונה רבות מהנשים חושבות שתופעות רבות יעברו מיד לאחר הלידה אך זה לא בהכרח המצב. ישנן דרכים שונות לסייע להחלמה טובה לאחר הלידה ולא תמיד יש לאמא זמן לחשוב ולמצוא את הפתרון בעצמה.

במחשבה על מתנה כדאי להתחשב באמא היולדת. לחשוב מה יעזור לה להתאושש ולהתאים לה את המתנה שהיא יודעת שהיא צריכה אך לא בהכרח תבקש או תקנה לעצמה. בשלב זה, כשישנם כל כך הרבה שינויים פיזיים, רגשיים ופסיכולוגיים, זה הזמן לחשוב על מתנה ליולדת עצמה. מתנה שהיא תשמח ממנה, תשתמש בה ותדע שמי שהעניק לה אותה חשב בדיוק עליה. מתנה שתעזור לה להחלים, להתמקד בעצמה ולהרגיש טוב יותר תוך זמן קצר.

 

טיפים לבחירת מתנה ליולדת

בחירה של מתנה היא לא עניין של מה בכך ולכן יש להקדיש לכך מחשבה רבה. אפשר למצוא אינספור מתנות מסורתיות ואלו באמת יזכו להערכה אך הן לא תמיד יענו על הצרכים והרגשות של האם הטרייה. מתנה מתחשבת דורשת הבנה מעמיקה של מצב האמא, אמפתיה ורגישות למה שהאמא הכי צריכה בשלב זה. הנה מספר טיפים שיכולים לעזור בבחירת מתנה מתאימה:

  • נוחות והחלמה – יש לחשוב על מתנה שתורמת למנוחה ולנוחות של האמא כהעדפה ראשונה. ישנם פריטים רבים אשר מיועדים ספציפית לאמא ולא לאף אחד אחר מבני המשפחה וכשמתנה שכזו נבחרת האמא יכולה לנצל אותה במלואה.
  • טיפול עצמי – כדאי לחשוב על הטיפול שהאמא צריכה לעבור ואין כמו מתנה שמאפשרת לה לטפל בעצמה. אפשר למצוא סטים ומארזים של מתנה ליולדת שמאפשרים לה לקחת קצת פסק זמן לעצמה גם אם זה במסגרת הבית והיום יום העמוס.
  • פרקטיות – לאחר הלידה יש מעט מאד זמן ואפילו אם האמא מנסה לנצל כל רגע שהתינוק ישן היא יכולה למצוא את עצמה עייפה מאד. לכן, כל מתנה מעשית ויעילה יכולה להיות מושלמת ולעזור לאמא לפנות לעצמה קצת יותר זמן.
  • הפתעה – גורם ההפתעה יכול ללא כל ספק להיות מיוחד כאשר אף אמא לא רוצה להגיע למצב בו היא צריכה להתעסק עם החלפת המתנה רק בשל העובדה שהיא קיבלה את אותו הפריט פעמיים. אפשר בקלות לצאת מהקופסה ולהכניס לאריזה רק מה שהאמא צריכה.
  • ריפוי – ככל שהדבר נוגע למתנה שניתנת לאחר הלידה יש לחשוב על המצב שיכול להיות בזמן הזה. אלו אשר קרובים למשפחה ובמיוחד לאמא יכולים פשוט לשאול כיצד היא מרגישה, האם היא צריכה עזרה ולחשוב מהי הדרך הטובה ביותר לעזור לה להרגיש טוב יותר.

 

הרבה מעבר למובן מאליו

שלא בכוונה אנחנו פעמים רבות מתמקדים בתינוק (או תינוקת) שעכשיו נולד ושוכחים את התהליך שהאמא עברה. לאחר תשעה חודשי היריון בהם האמא עברה לא מעט חוויות רגשיות ופיזיות, עכשיו היא מקווה שחלק מהן יעברו אך היא צריכה גם להשקיע בעצמה. זה הזמן לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא מתנה ליולדת שיכולה לתרום להחלמה הפיזית והנפשית.

בבחירת המתנה כדאי מאד לחשוב על הרגישות של היולדת, הצרכים שלה ותהליך ההחלמה שהיא עוברת. בשלב זה ישנה חשיבות להיגיינה ולא תמיד האמא מרגישה בנוח לשים את עצמה במרכז ולכן כשאנחנו חושבים עליה ונותנים לה מתנה מתאימה זוהי התחשבות רבה. אנחנו יכולים להגיד לאמא, עם וללא מילים, שאנחנו שמים אותה במרכז, מבינים מה עובר עליה ומוכנים לתמוך בה.

כשאנחנו חושבים מחוץ לקופסה אנחנו מצליחים להביא מתנה שהיא הרבה מעבר למה שמובן מאליו. אנחנו יכולים למצוא מארזים שונים שיכילו מספר מוצרים מיוחדים במיוחד לתקופה זו. אותם מארזים כבר מוכנים ומכילים בדיוק מה שהיולדת צריכה בתקופה זו.

 

מתנה ליולדת היא הזדמנות להתבטא ללא מילים

המחשבה על המתנה אותה נרצה להעניק ליולדת יכולה להיות הזדמנות לבטא את מה שאנחנו רוצים, עם וללא מילים. לא פעם האמא כל כך עמוסה במשימות ודאגות ולכן היא לא תמיד שמה את עצמה במרכז, אך אנחנו יכולים לעשות זאת ולהזכיר לה שהיא הכי חשובה.

מתנה ליולדת יכולה להיות הזדמנות נפלאה להעניק, לפנק ולהביע את הדאגה שלנו ללא צורך במילים רבות. החשיבה המקדימה מספיקה כדי לשים את האמא במרכז, להראות לה כמה היא חשובה לנו ולאפשר לה להחלים בתקופה החשובה כול כך.


מוזמנת לבדוק את המארז ליולדת שלנו

מתנה ליולדת

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook