המגזין

08:23 AM
מה זה ירוק, חוקי ומלא בסגולות? ניחשתם נכון – אלוורה

מה זה ירוק, חוקי ומלא בסגולות? ניחשתם נכון – אלוורה

העולם מלא באין-ספור סוגים של צמחים. חלקם רעילים, חלקם טעימים וחלקם אפילו לא חוקיים אך הצמח שנדבר עליו היום הוא אחד מהקסומים (תכף נסביר).
האלוורה הוא אחד מהצמחים שאנחנו מגדירים כקסומים. הוא מלא בסגולות ופתרונות כמעט לכל בעיה אפשרית. ניתן להשתמש בו להרגעת כוויות, לאיזון גוון העור, להסרת איפור ועוד אין-סוף דברים אחרים. ידעת שאפשר לאכול את האלוורה? יש בה יתרונות בריאותיים- והחלק הכי טוב בה הוא שניתן לגדל אותה בבית ולצרוך ממנה בלי בעיה עם קצת אהבה, מים ושמש.
כרגע בעולם משתמשים באלוורה בעיקר למוצרי קוסמטיקה, טיפוח ולצרכים רפואיים. אנשים רבים מוציאים מיד מהארון את האלוורה במקרים של כוויות-שמש, אלרגיות או עקיצות יתושים. לצמח האלוורה יש כמה זנים שבעזרתם תוכלו להכין אפילו בעצמכן בבית כמה מוצרי טיפוח מאוד יעילים.

כוויות וכוויות שמש

אם מצאת את עצמך נסחפת מעט עם השיזוף או שולחת יד לסיר רותח- אלוורה זאת התשובה שלך. אמנם יש המון מוצרים הכוללים אלוורה כחלק מנוסחת הריפוי וההרגעה שלהם אך לפעמים הם כוללים יותר מרכיבים כימיים מטבעיים. למשל, מנטול- נותן תחושת קירור אך אינו מסייע בריפוי.הג’ל הכלול בתוך העלים השמנמנים של צמח האלוורה משמש כמשכך כאבים ומסייע לעורר צמיחה מחודשת של תאי העור. בשילוב עם תכונות הלחות שלו, הופכים את הצמח לאחת הדרכים הטובות ביותר לגרום לעור שלך להרגיש טוב יותר לאחר בילוי ארוך מדי בשמש.למעשה, אלוורה יכולה לסייע ברוב הכוויות באותה שיטה. מחקרים שונים הראו צמצום בזמן הריפוי לכוויות שטופלו באלוורה לעומת אלו שטופלו ללא.
דרך טובה וביתית לדאוג שתמיד יהיה לך פיתרון לכוויה בשלוף הוא לשים ג’ל אלוורה במגש הקוביות קרח ולהקפיא- ברגע שכוויה תגיע הקור והחומרים המרפאים של האלוורה יחדיו יפחיתו את הכאב אפילו יותר מהר. יש לציין כי אלוורה אינה תרופה לכולם. במידה וחווית כוויה שהיא יותר מקלה מומלץ לגשת לרופא ולא לגעת בה.

הסרת איפור וניקוי הפנים

מסירי איפור רבים מורכבים מחומרים הנוטים ליבש את העור, אין ספק שבסיום היום את חייבת להוריד את האיפור מעור הפנים בשביל לשמור עליו- אז למה שלא בצורה טבעית שגם תשאיר אותו רך ומלא לחות בסוף? ג’ל אלוורה בשילוב עם צמר גפן יסיר את האיפור בעדינות בלי לפגוע בלחות העור.
לאחר שהסרת את האיפור את יכולה להשתמש במתכון פשוט לשטיפת פנים מעולה שתתאים בדיוק לשגרת הטיפוח שלך רגע לפני השינה.
שילוב של ג’ל אלוורה וסוכר חום יהיה מצויין לעורך! כל מה שאת צריכה לעשות זה לאסוף את השיער ולמרוח טוב טוב. לאחר שתשטפי את הפנים תהני מאפקט של פילינג טבעי ומלא לחות!

תכשירי חיטוי ידיים בשילוב אלוורה

רוב הג’לים לחיטוי הידיים משאירים ידיים יבשות ומתוחות – שלא לדבר על המחיר לבקבוק קטנטן שאפשר להכין בקלות בבית.
1/2 כוס ג’ל אלוורה
1/4 כוס אלכוהול רפואי
20 טיפות שמן אתרי לבחירתך
והנה לך אלכוג’ל תוצרת בית עם הריח האהוב עלייך שלא ייבש לך את הידיים.

צמח האלוורה נמצא כיעיל במיוחד לשימוש באיזור האינטימי. האלוורה מעודדת את ריפוי העור, שומרת על הלחות ועל הדרך מזינה בחומצות אמינו, חומצות שומן, ויטמיני  B, C,  E , בטא קרוטן, חומצה פולית, אנזימים, מינרלים, שמנים אתריים ועוד. ההחלטה לשלב את צמח האלוורה בתרכובת השטיפה האינטימית שלנו הייתה מתבקשת בעקבות כל התכונות שיש לצמח המדהים הזה.

יש אין סוף דרכים לצרוך אלוורה לשימושים קוסמטיים, רפואיים ובריאותיים שיתנו לך רק חיוב – מקוות שעכשיו את מבינה למה אנחנו מגדירות אותו כקסום.

זה הצמח בשבילך! תאמצי עציץ או שפשוט תתני לנו לדאוג שכל הטוב שבו יחכה לך בתוך השטיפה האינטימית שלנו.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook