המגזין

04:23 PM
כך תגרמי למחזרים פוטנציאליים להימשך לריח שלך

כך תגרמי למחזרים פוטנציאליים להימשך לריח שלך

איך להבטיח שתסובבי ראשים ותפיקי את המירב מכל דייט?  על ידי השקעה מינימלית תוכלי לשלוט בריח שלך כך שיהפנט וימשוך את כל מי שנמצא בסביבתך. הנה כמה טיפים בנושא:

שילוב ריחות נכון בתכשירים

רובנו אוהבות להשתמש בתכשירי קוסמטיקה והגיינה ריחניים, על פי הטעם שלנו ועוצמת הריח שאנו אוהבות. אך כדאי לשים לב גם לשילוב הריחות – כאשר אנו משתמשות בתכשירים ריחניים רבים, הריחות שלהם מתערבבים והתוצאה אינה תמיד זו שקיווית לה. כלל אצבע טוב הוא דווקא לא להגזים בכמות הריחות. אם את משתמשת גם בשמפו ומסיכה לשיער בעלי ריח חזק, גם בקרם גוף בעל ניחוח עוצמתי וגם בבושם, את עלולה להפוך את עצמך לסלט של ריחות שהשילוב ביניהם אינו נעים או מוגזם מאד. עדיף לנסות ולהמעיט בתכשירים בעלי ריח, או לפחות להתאים את ריחם. למשל, תוכלי להשתמש בקרם גוף בעל אותו ריח כמו הבושם שלך. רוב חברות הבשמים מציעות קרמים תואמים בריח הבשמים שלהן. אם את חייבת להשתמש גם בשמפו, גם במרכך, גם במסיכה לשיער, וגם במוס, ספריי או ג’ל, כדאי שלפחות חלק מהם יהיו נטולי ריח או בעלי ריח עדין שמתנדף במהירות.

ריחות שגברים אוהבים

הריחות שאנו אוהבות לא תמיד הולמים את העדפותיהם של בני המין השני, בני הזוג הפוטנציאליים שלנו. על פי מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות, גברים אוהבים מאד ריחות שמזכירים להם את האמהות שלהם, עד כמה שזה אולי נשמע מוזר. לכן הם אוהבים מאד ריחות הקשורים לבישול והכנת עוגות, כמו למשל וניל, קינמון, וכד’. מבחינת בשמים, הם מעדיפים ריחות פחות מתוקים ופרחוניים ויותר רעננים ו”נקיים”. לכן גם אם את ממש אוהבת בושם מסויים שהוא פרחוני ומתוק, כאשר את יוצאת לדייט אולי עדיף להשתמש בריח רענן וקליל יותר, ריח נקי וסבוני שלא יכביד על אפו של בן הזוג שלך בדייט.

מעבר לכל – הגיינה, הגיינה, הגיינה

כן, הדברים הפשוטים והבסיסיים ביותר עושים את ההבדל. אז לפני שאת משקיעה בבשמים יקרים, בדקי שאת באמת מכסה את כל האפשרויות. מלבד כמובן רחצה, שימוש בדאודונט והחלפת פדים או טמפונים תכופה בזמן מחזור, האם את גם מקפידה על היגיינת פה הכוללת גם צחצוח לשון למניעת הצטברות חיידקים עליה שעלולים לגרום לריח רע מהפה? האם את משתמשת גם בקסמי שיניים וחוט דנטלי? האם את בודקת את הבל הפה כדי לוודא שהוא נעים? האם את מטפלת בבעיות עיכול ושיניים כדי לשפר את ריח הבל הפה? האם את זוכרת להשתמש בספוג מיוחד או ליפה כדי לעסות את העור, להמריץ את הדם ולהסיר את שכבת התאים המתים מעורך?

כמה מוצרים יכולים לעזור לך לשנות לגמרי את התמונה. למשל, הדאודורנט האינטימי של JezV, המותאם בדיוק לעור אזור הפות והנרתיק ומאפשר לך במריחה אחת בלבד לשמור על ריח נעים ונקי של האזור מבלי לפגוע בחומציות הטבעית של העור. הדאודורנט מבוסס על צמחי מרפא וריח שנמצאו במחקרים כמועילים לעור האזור האינטימי, ובאמצעותו תוכלי להגיע בבטחון מלא ובכיף לדייט שלך. שיהיה בהצלחה ותהני!

לקטלוג המוצרים המלא של JezV – לחצי כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook