המגזין

03:38 PM
כל הסיבות להעדיף קוסמטיקה אורגנית על תכשירים סינתטיים

כל הסיבות להעדיף קוסמטיקה אורגנית על תכשירים סינתטיים

ממש כפי שכולנו למדנו להעדיף ירקות, פירות ומוצרי מזון נוספים שגודלו באופן אורגני על פני מוצרי מזון שגודלו באמצעות כימיקלים, כך אנו לומדות בשנים האחרונות להעדיף מוצרי קוסמטיקה וטיפוח אורגניים על פני המוצרים הסינתטיים, המלאכותיים. עם הזמן, הסכנות הטמונות בשימוש במוצרי קוסמטיקה מלאכותיים הופכות יותר ויותר ברורות. הכימיקלים והרעלים המשמשים במוצרים אלה יכולים להיות בעלי השפעות מזיקות על העור והגוף, לגרום לתגובות לא רצויות ולפגוע בבריאותנו. מדוע עוד כדאי להעדיף מוצרי קוסמטיקה אורגניים? קראו:

מה כל כך נורא בתכשירי קוסמטיקה מלאכותיים?

אנחנו רגילות לחשוב על העור שלנו בעיקר מן הבחינה האסתטית, אך למעשה מדובר באחד האיברים החשובים בגופנו, וזהו גם האיבר הגדול ביותר בגוף האדם, המכסה את כל שטח הגוף. לעור שלנו תפקידים משמעותיים מאד בהגנה על בריאותנו ושמירה על תפקוד תקין של כל מערכות הגוף והאיברים הפנימיים. לכן, ממש כפי שאנחנו מתאמצות להגן על בריאותנו על ידי צריכת מזונות אורגניים בריאים ונקיים מרעלים, חשוב לטפל בעורנו באותו האופן.

מוצרי קוסמטיקה וטיפוח סינתטיים מכילים חומרים כימיים שונים שרובם אינם טבעיים לגופנו. אלו כוללים כימיקלים מקבוצות הפרבנים והסולפטים, הידועים כחומרים העלולים לגרום לגירוי העור ולהתפרצויות אקנה. לגבי חלק מן החומרים בהם נעשה שימוש בתעשיית הקוסמטיקה יש עדיין אי וודאות לגבי השאלה האם הם עלולים לגרום לסוגי סרטן שונים. מחלות אוטו-אימוניות מסויימות גם הן נקשרו במחקרים לשימוש בכימיקלים אלו.

עורנו אמנם נראה אחיד ובלתי חדיר, אך למעשה הוא עשוי מתאים מיקרוסקופיים בעלי עטיפה שהיא חדירה לחומרים רבים. משמעות העניין היא שאם אתן חושבות שזה לא נורא להשתמש במוצרי טיפוח מלאכותיים מבוססי-כימיקלים כי זה “רק מבחוץ”, זה ממש לא נכון. העור סופג חלק ניכר מן החומרים והם נכנסים לתוך הגוף. שם הם עלולים להצטבר או לגרום לנזקים באזורים פנימיים של הגוף.

מה כל כך נפלא בתכשירי קוסמטיקה אורגניים?

תכשירי טיפוח עור אורגניים מכילים חומרים שאינם זרים לגוף האדם ואינם מיוצרים באופן מלאכותי. פעמים רבות מדובר על צמחי מרפא, חומצות טבעיות, חימרים מסוגים שונים, וכד’. כאשר נעשה שימוש בצמחים, עשבים וחומרי ריח טבעיים במוצרי קוסמטיקה אורגניים, מוודאים שלא גודלו באמצעות כימיקלים אלא בשיטות גידול אורגניות בלבד, על פי הסטנדרטים הבינלאומיים המקובלים כיום. לכן כאשר אתן משתמשות בתכשירים כאלו אתן יכולות להיות בטוחות שאף כימיקל מלאכותי לא נכנס לגופכן.

על פי כל הממצאים המחקריים, תכשירים אורגניים מתאימים יותר לעורנו, גורמים פחות לגירויים, אלרגיות, התפרצויות של פריחות ופטריות, ואף מונעים התפרצויות כאלו. כיום יותר נשים מאי פעם מקפידות על מרכיבים אורגניים בקוסמטיקה שלהן, גם בשל החששות מההשפעה שיש לכימיקלים על העור והבריאות שלהן וגם בשל הדאגה הגוברת לסביבה ולעתיד כדור הארץ. ההקפדה אפילו גדולה יותר כשזה מגיע לתכשירים המיועדים לשימוש באזור האינטימי שלהן, משום שהעור בו עדין ורגיש במיוחד.

אז אילו תכשירי קוסמטיקה אורגניים מומלצים לשימוש לאזור האינטימי?

מוצרי הקוסמטיקה האינטימיים של המותג אינטימה, מבית JezV, מכילים חומרים טבעיים ותמציות צמחים אורגניות כגון תמצית קלנדולה, לבנדר, וכד’. קרם אינטימה, אחד המוצרים הפופולריים והנמכרים ביותר בסדרה, מעניק שכבת הגנה לעור הפות והנרתיק בעלת חומציות המתאימה לאזור. הקרם מכיל תמציות צמחים אורגניות של הדס, אכינצאה ואכילאה, שהוכחו מחקרית כבעלי יכולת להרגעת העור מפני גירויים והגנה על האיזור האינטימי שלנו. עם קרם אינטימה את יכולה להיות בטוחה שאת לא מקרבת שום חומר בלתי רצוי לאזור הרגיש והחשוב לנו כל כך. נסי והיווכחי בתוצאה.

לקטלוג המוצרים המלא של JezV – לחצו כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook