המגזין

04:17 PM
3 סיבות לריח רע מהגוף שיפתיעו גם אותך

3 סיבות לריח רע מהגוף שיפתיעו גם אותך

כולנו מאמינות שאנו יודעות מתי ולמה מופיע ריח גוף לא נעים, אבל זה בכלל לא בטוח. ישנן סיבות מפתיעות למדי לריחות גוף רעים שאנחנו לא תמיד מודעות אליהן. הנה שלוש סיבות כאלה שכדאי לשים לב אליהן:

ריח גוף רע הוא עניין נפוץ

ריח גוף הוא חלק טבעי מהחיים, אבל הוא יכול להיות לא נעים ומביך. למרות שבעולם המערבי קיימת מודעות רבה לעניין ריח הגוף, תנאי הגיינה משופרים והרגלי הגיינה טובים אצל רוב בני האדם במדינות המפותחות, עדיין אנו נתקלות לעיתים קרובות בריחות גוף לא נעימים שלנו ושל אחרים. זה קורה מכיוון שריח גוף רע הוא דבר נפוץ מאד, שיכולות להיות לו מגוון גדול מאד של סיבות מלבד הזעה או דאודורנט לא מוצלח. אנשים רבים לא שמים לב לריח הגוף שלהם משום שהם כבר רגילים אליו, או מכיוון שהם משתמשים במוצרים המסווים את הריח, כמו בושם. החיים המודרניים אינטנסיביים ותובעניים, ולעיתים אנשים פשוט עסוקים בדברים אחרים ואינם שמים לב לכך שריח גופם השתנה לרעה.

סיבה נפוצה מספר 1 לריח גוף רע אי שתייה מספקת

שתיית מים לאורך כל היום חשובה לבריאות שלנו, למראה העור שלנו ולהרגשה הכללית שלנו, אבל לא רק. לשתיית מים השפעה גם על ריח גופנו. כאשר איננו שותים מספיק, הזיעה שלנו נעשית מרוכזת יותר, ולכן גם בעלת ריח חריף יותר. בקיץ, מיזוג האוויר מייבש את עורנו, וגורם לגוף להפריש יותר זיעה ולא פחות כמו שאנחנו אולי חושבות. בשל הסיבות הללו (בנוסף לידועות), חשוב מאד להקפיד על שתיית מים תכופה ומספיקה, במיוחד כשנמצאים בחללים ממוזגים.

למוצרי הטיפוח המנצחים של JezV לאיזור האינטימי – לחצי כאן

סיבה נפוצה מספר 2 לריח גוף רע נטילת תרופות אנטיביוטיות

אנטיביוטיקה משמשת לטיפול בזיהומים חיידקיים קיימים וכדי למנוע או להפחית את הסיכון לזיהום בעקבות הליכים כירורגיים. לכן אנו נאלצות ליטול תרופות אנטיביוטיות מדי פעם, בממוצע פעם בשנה לאדם. אבל חשוב לדעת שאנטיביוטיקה עלולה לגרום לריח גוף רע. היא משנה את מאזן החיידקים על העור שלנו, מה שעלול להוביל לצמיחת יתר של שמרים וסוגים אחרים של פטריות. אלה מייצרים ריחות לא נעימים ועלולים לשנות לרעה גם את ריח הזיעה שלנו. אנטיביוטיקה עלולה להשפיע גם על מערכת העיכול שלנו, ולהוביל להופעת ריח רע מהפה ומן הגוף. אנטיביוטיקה עלולה לגרום לירידה זמנית בכמות האשלגן והנתרן בגופנו, שעלולה גם היא לגרום לריח גוף לא נעים.

סיבה נפוצה מספר 3 לריח גוף רע אכילת מזונות מסויימים

צריכת מזונות כמו שום, בצל, קארי, רוטב עמבה וכרוב עלולה לגרום לריח רע מהפה ולריח גוף לא נעים משום שהם מכילים תרכובות גופרית המשתחררות בנשימה ודרך נקבוביות העור. תזונה עשירה בסוכר עלולה להוביל לצמיחת שמרים בפה, ובשל כך – לריח רע מהפה. תזונה כזו תגרום גם לשגשוג החיידקים על העור, שיפרישו יותר חומרים בעלי ריחות לא נעימים. התזונה שלנו משפיעה על ריח גופנו כולו, אך במיוחד על ריח האזור האינטימי שלנו, וכדאי לשים לב לשינויים בו בעקבות אכילת סוגי מזון שונים.

אז איך שומרים על ריח גוף נעים בכל מקרה שלא יהיה? שימוש נכון בתכשירים טובים יכול לסייע מאד. באזור האינטימי שלנו, למשל, אפשר להשתמש בדאודורנט\קרם אינטימי, כמו הדאודורנט של אינטימה, שיכול לשמור על האזור נקי ובעל ריח נעים למשך עד חמישה ימים רצופים בשימוש אחד. נסי וספרי לנו על התוצאות!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook