המגזין

03:30 PM
על היגיינה נשית והטיפול בה

על היגיינה נשית והטיפול בה

נשים לרוב מדברות ומחליפות רשמים וחוויות מתכשירים לטיפוח העור והשיער. למרבה הצער, הנושא המאוד חשוב של היגיינה נשית הוא נושא שכמעט ולא עולה בשיח היומיומי. שמירה על היגיינה באזורים האינטימיים חשובה מאוד לנשים. לא רק בשביל להרגיש נקייה ורעננה אלא גם בשביל להימנע מאי נעימויות ומבעיות רפואיות שעלולות לצוץ. הנה כמה חוקים בסיסיים לשמירה על היגיינה נשית ראויה:מומלץ לא להשתמש בכפפות או בספוגים שכן הם עלולים לגרום לגירוי באזורים האינטימיים בהם העור מאוד עדין ורגיש. שטיפה של האזור האינטימי  באמצעות היד מספיקה בהחלט.

– מומלץ לשטוף את האזורים האינטימיים לפחות פעם ביום במים חמים.
– רצוי לשטוף את האזור האינטימי חיצונית בלבד ולא להשתמש בתכשירים המיועדים לשטיפות פנימיות.
– נסו ללבוש בעיקר תחתונים מכותנה כדי לתת לאזור לנשום. חומרים סינתטים מונעים סירקולציה של אוויר ומשאירים את האזור חנוק ולא נושם.

אם את סובלת מריחות לא נעימים באזור האינטימי מומלץ להשתמש בתכשירים מתאימים לשמירה על ההיגיינה. Your intima creamמבית היילי ביוקוסמטיקס הינו קרם אינטימי ייחודי השומר על ההיגיינה באזורים האינטימיים וגורם לך לחוש בטוחה ורעננה לאורך זמן, בזמן שהרכיבים האקטיביים שלו מזינים את עורך.

השימוש בקרם אינטימי לאישה הוא חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של אישה. החל מהשימוש הראשון הקרם מונע ריחות לא נעימים באזורים אינטימיים הנגרמים באופן טבעי בזמן מחזור, הפרשות, נסיעות ארוכות או כתוצאה מזיעה בחודשי הקיץ, פעילות גופנית ועוד.

Your Intima Cream הינו קרם אינטימי המופק מתמציות צמחים טבעיים, אינו מכיל אלומיניום ואינו מייבש את העור. התכשיר מיועד לשימוש חיצוני בלבד ומעניק לחות ומונע חסימת נקבוביות, הוא בעל חומציות מאוזנת ולא מכתים את העור והבגדים.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook