משלוחים והחזרות
shipping
תקנון משלוחים
הזמנות שנקלטו במערכת עד השעה 13:00 יטופלו ככל הניתן ביום העסקים הנוכחי, הזמנות שנקלטו במערכת לאחר השעה 13:00 בצהריים יטופלו ביום עסקים הבא. (ימי העסקים לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת וחגים).
מחיר המוצר לא כולל דמי משלוח.
החברה רשאית לעדכן את שיעור דמי המשלוח ו/או להחליף חברת שילוח ע”פ שיקול דעתה הבלעדי. במידה והלקוח יבטל עסקה לאחר שליחת ההזמנה לא יזוכה בעלות המשלוח.
חברת ג’אז וי לא תיקח אחריות על תקלות במשלוח הנובעות מצד שלישי או עיכובים שנגרמו לאחר יציאת המשלוח משרדי החברה.
מעקב שליחות | שיטת משלוח |
זמן אספקה (לא כולל יום ההזמנה) |
ערים | גוף שילוח |
http://bit.ly/2CJqvn6 | שליחות עד הבית | עד 6 ימי עסקים, מעבר לקו הירוק/ערבה 7 ימי עסקים. | כל רחבי הארץ | זיגזג חברת שליחויות |
במידה ואחד הפרטים שהזנתם במערכת שגויים, המשלוח לא ישלח אליכם ולא יבוצע החזר כספי על עלות המשלוח.
במידה ושליח תיאם הגעה עם הלקוח/ה והלקוח/ה לא נמצא/ה בבית במועד שהתחייב, יחוייב בעלות משלוח נוספת.
במידה ולקוח/ה יבקש לבטל עסקה לאחר שליחתה, הלקוח ישא עלויות השילוח.
מחירון משלוחים (המחירים כוללים מע”מ):
שליח עד הבית- 27.90 ₪.
מדיניות קבלה והחזרת משלוחים
במידה ולקוח לא זמין או העביר את מועד המשלוח ליום אחר, (לאחר שאישר לשליח הגעה) – לא יזוכה בסכום עלות המוצר ולא בעלות המשלוח.
משלוח עם שליח עד הבית
השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו לכתובת הלקוח שנבחרה במעמד ההזמנה, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הם בימים א’-ה’ בין השעות 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך).
בעת שינוי מקום המסירה מול נציג חברת המשלוחים, האחריות על טיב המוצר/אספקתו חלה על הלקוח בלבד וידוע לו כי החברה לא תישא בתוצאות/זיכוי/החלפת המוצר. הלקוח לא יבוא בטענות כנגד החברה.
כתובת הלקוח
בסיום התשלום, מתקבל אישור הזמנה למייל למייל- כתובת הלקוח מתייחסת לכתובת המגורים של הלקוח ולא בהכרח לכתובת המשלוח בבחירת משלוח לנקודת איסוף או לחלופין מתייחסת לכתובת המשלוח בבחירת משלוח עד הבית.
מובהר כי עם ביטול עסקת רכישה שלא עקב פגם או אי התאמת המוצר שסופק להזמנת המשתמש, המשתמש יחויב בדמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך מבין השניים. אין באמור כדי לפגוע בזכותה של הנהלת אתר זה לפעול לקבלת כל סעד אחר לו זכאית על פי כל דין.
מובהר כי הנהלת אתר זה לא תאפשר ביטול עסקה וכן לא תהא אחראית לכל נזק או כל חבות במקרים של חשיפת המוצרים למים ו/או לחות ו/או שמש ו/או חום ו/או לתנאים סביבתיים קשים על ידי המשתמש.
ביטול עסקה עקב פגם במוצר – על המשתמש לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח מיד, ולא יאוחר מ- 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר להנהלת אתר זה על כל אי התאמה או פגם באמצעות בקשה מתאימה בכתב כאמור לעיל, ולאפשר להנהלת אתר זה לתקן את הפגם ו/או אי ההתאמה ולהחליף את המוצר הפגום במוצר תקין שישלח לאחר החזרת המוצר הפגום. במידה ואי ההתאמה או הפגם לא ניתנים לתיקון ו/או במידה והמשתמש סירב להצעת אתר זה , כספו יוחזר לו במלואו לאחר שישלח את המוצר לידי הנהלת אתר זה והמוצר הפגום יתקבל על ידה. יובהר כי עלויות משלוח אלה יחולו באופן בלעדי על המשתמש.