המגזין

03:24 PM
3 טיפים מנצחים להרגשה רעננה גם בימים החמים ביותר

3 טיפים מנצחים להרגשה רעננה גם בימים החמים ביותר

החום הישראלי אינו תומך גדול בנשיות. במשך שישה חודשים בשנה לפחות הוא מקשה עלינו להרגיש רעננות, נקיות וקלילות, גורם להזעה מרובה, מחרב תסרוקות פן וכד’. גם אם אנחנו עושות הכל כדי בכל זאת להיראות ולהרגיש במיטבנו, זה לא תמיד מצליח, ויש לכך משמעות לקריירה שלנו, למצב הרוח שלנו ולאספקטים נוספים בחיינו. הנה שלושה טיפים שיכולים לסייע לנו:

איך משפיע אקלים חם על גוף האשה?

חום כבד משפיע על כל בני האדם. הוא מקשה על הגוף לשמור על טמפרטורה פנימית אידיאלית של 37 מעלות צלסיוס, גורם להזעה מרובה ולכן עלול לסכן אותנו בהתייבשות. עליית הטמפרטורה הפנימית של הגוף עלולה להגיע לכדי מה שמכונה “מכת חום”, תופעה מסוכנת ביותר.

חום קיצוני מקשה על פעולתן של כל מערכות הגוף – מערכת העצבים מגורה, הלב מגביר את קצב פעולתו כדי להתמודד עם הקושי להזרים דם סמיך יותר ועם כלי הדם המתרחבים וגורמים לנפילת לחץ דם. אינספור השפעות פיזיולוגיות בגופנו נגרמות על ידי טמפרטורה חיצונית חמה, כמו קצב נשימה מוגבר ונשימות שטחיות יותר, פגיעה ביכולת האימונית של הגוף להגן על עצמו מזיהומים, ועוד ועוד. שהיות ממושכות בחום עלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים לאורך זמן. אצל נשים קיימות פגיעות וסכנות נוספות הייחודיות להן. מה למשל?

במחקר נמצא כי לחום יש השפעה על המערכת ההורמונלית אצל נשים באופן העלול לגרום לירידה בתפקוד הקוגניטיבי ובאיכות השינה שלהן, להתכווצויות שרירים ולשינויים במחזור החודשי. החום משפיע גם על האופן שבו פועלות גלולות למניעת הריון בגופנו, על מועד הביוץ שלנו ועל הסיכוי שלנו להרות. השינויים הפיזיולוגיים משפיעים על ההרגשה הפיסית והנפשית שלנו. אנו עלולות לחוש פחות נקיות ומושכות, ולכן גם פחות רגועות ובטוחות בעצמנו בסיטואציות חשובות כמו ראיונות עבודה או פגישות עם לקוחות. אז איך מתמודדים? שלושה טיפים אלו יכולים לסייע:

טיפ ראשון – לבוש מבדים מתאימים

ברור לכולנו שבקיץ לובשים בגדים קלים ומאווררים יותר. אבל כדאי שנשים לב גם לבדים מהם עשויים הבגדים שאנו לובשות. חצאית מאווררת לא תספיק אם היא עשוייה מבד סינתטי שאינו מאפשר נידוף זיעה יעיל ולכן גורם להתחממות יתר של העור והגוף.בדים סינתטיים מסויימים מעלים באופן משמעותי את הסיכון ל”מכת חום” או התייבשות. לעומת זאת, בדים טבעיים מבוססי סיבים צמחיים כמו משי, כותנה ופשתן מאפשרים נידוף זיעה טבעי שבאמצעותו גופנו יכול לצנן את עצמו ולאזן את הטמפרטורה הפנימית שלנו.

טיפ שני – מניעת חיכוך

ככל הניתן, מומלץ למנוע חיכוך של הבגדים שאנו לובשות עם עורנו כאשר חם מאד, במיוחד באזורים מועדים לפורענות כמו קפלי בטן, בתי השחי, מתחת לשדיים ובאזור הפות שלנו. חיכוך יוצר אנרגיית חום נוספת שעלולה להיות בדיוק “הקש ששבר את גב הגמל” עבור הגוף שלנו. בנוסף, חיכוך בתוספת של זיעה מרובה עלול לגרום להופעת פריחות ואקזמה, גירויים עוריים, התפתחות פטריות וגידול יתר של חיידקים הנמצאים על עורנו באופן טבעי. פעילות חיידקים אלו מפיצה ריח לא נעים ועלולה גם לגרום לזיהום של ממש. לבישת ג’ינס צמוד מאד כשחם, לדוגמה, עלולה לגרום לסיבוכים של ממש באזור האינטימי שלנו. לעומת זאת, חצאית או מכנסיים רחבים כמו מכנסי “ארמון” הם ממש בחירה טובה.

טיפ שלישי – תכשירים שיכולים לעזור

תכשירים אינם יכולים להשפיע על האקלים, אבל לפעמים הם ממש יכולים לעזור. תוכלי למשל להשתמש בתרסיס מים מינרליים שחברות קוסמטיקה רבות מוכרות כיום. שמרי את התרסיס בקירור וקחי אותו איתך כשאת יוצאת החוצה. התזה על הפנים והצוואר מרעננת יותר מכפי שאת מדמיינת, נעימה ומסייעת לגוף באיזון הטמפרטורה הפנימית שלו.

תכשיר שיכול לעזור לנו להגן על האזור האינטימי שלנו כשחם הוא הקרם המפורסם שלנו לאיזור האינטימי. הוא מגן על העור באזור מפני זיהומים ומפחית סיכוי לגירויים בלתי נעימים. הוא מונע הזעה ושומר על האזור נקי ובעל ריח נעים לאורך זמן ממושך. זהו פתרון מצויין גם לימים פחות חמים – אל תזניחי את האזורים שלך הרחוקים מן העין!

לכל יתר המוצרים שלנו לאיזור האינטימי – לחצו כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook