המגזין

04:11 PM
אינטימה – הקרם הקטן שהפך לחבר הכי טוב שלי

אינטימה – הקרם הקטן שהפך לחבר הכי טוב שלי

עם השנים, למדנו להפסיק להירתע ולהתחיל לאהוב את האזור האינטימי שלנו. הגוף שלנו כולו, כולל אברי המין, אמור להסב לנו הנאה ושמחה, להיות לנו מקור לגאווה, עונג וחוויות חושיות שונות. במקביל לתהליך הקבלה של נשים את גופן, חלה עלייה במודעות לצורך בטיפול נכון באזור הפות והנרתיק שלנו כדי לשמור על בריאותם, תפקודם ועל הנוחות הכללית שלנו.
קרם אינטימה לאזור האינטימי משמש נשים רבות שלא מוכנות לוותר עליו בשום אופן ולוקחות אותו איתן לכל מקום. מדוע? קראו –

מהו קרם אינטימה?

קרם אינטימה הוא קרם המיועד לשימוש מקומי באזור הפות והנרתיק. הוא מכיל מרכיבים טבעיים כמו אלוורה, ויטמין E וחמאת שיאה, הידועים בתכונות המרגיעות שלהם, ומשמש להענקת לחות לאזור האינטימי. תמציות הצמחים שבו, כמו למשל תמצית הקלנדולה, נבחרו בקפידה משום שהן מועילות ספציפית לעור האזור ובריאותו. הן הוכחו במחקרים רבים כבעלות יתרונות רבים לאזור האינטימי כולל שמירה על לחות העור, הרגעת גירויים, מניעה ומלחמה בזיהומים ופטריות, ועוד. קרם אינטימה יכול לשמש את כל מי שרוצה לגרום לאזור האינטימי שלה להרגיש נעים, להריח טוב ולהיות בריא יותר, והוא מתאים במיוחד לנשים בעלות עור רגיש באזור האינטימי. מה עושה אותו כל כך שימושי?

רוצה להכיר את המוצרים האינטימיים של JezV? לחצי כאן לקטלוג המלא שלנו

להריח נפלא גם באזור האינטימי בכל מצב

זה לא במקרה שקרם אינטימה הפך לחבר הכי טוב של נשים כה רבות מסביב לעולם. נשים בימינו עובדות מחוץ לבית, פעילות מאד ומתרוצצות ממקום למקום, והן רוצות להרגיש בטחון עצמי בכל מקום ומצב. מריחת קרם אינטימה מאפשרת בדיוק את זה – להרגיש בטחון בכל ראיון או פגישת עבודה חשובה, באירועים משפחתיים, במפגשים אינטימיים וזוגיים. הקרם מאפשר לך לדעת בוודאות שאת מריחה נהדר גם באזור האינטימי שלך ושלא עולים שום ריחות לא נעימים מהפות או הנרתיק שלך בשום שלב של היום. הקרם מותיר את האזור רענן ועם ריח נעים וקליל שאינו דומיננטי ומעיק. העור נותר חלק ורך, בזמן שהקרם מפחית מאד את האפשרות להתפתחות יובש, פריחה או גרד באזור. את יכולה להחזיק את הקרם במגירה שלך בעבודה, בתיק היד, וכד’. הוא קומפקטי וקל-משקל, ניתן לנשיאה אפילו בכיס, וכאשר הוא איתך תוכלי להיות רגועה שתמיד תוכלי להשתמש בו אם את מרגישה צורך בכך.

להרגיש רעננה גם בימים הכי חמים ואפילו אחרי אימון

בישראל, כידוע, מעל לחצי שנה של חום ולחות גבוהים ולעיתים אף קיצוניים ברוב חלקי הארץ לאורך רוב שעות היום. זהו אקלים שאינו מיטבי עבור אזור הפות והנרתיק שלנו, שכן הוא עלול לשבש את פעולת מערכת ההזעה שלנו, לגרום לשגשוג חיידקים מזיקים, לחיכוך יתר של קפלי העור, להתפתחות פטרת וכד’. לכל אלה השלכות בריאותיות על האזור ועל הגוף כולו, ולכן מומלץ להימנע מהם ככל האפשר. מריחת קרם אינטימה מאפשרת לך להפחית מאד את הסבירות להתפתחות בעיות מסוגים אלו גם בימים החמים ביותר. גם אם את ספורטיבית ופעילה מאד, מריחת הקרם לאחר אימון, רחצה וייבוש טוב של האזור יכולה לסייע מאד לשמור על בריאותו. קחי איתך בתיק האימון קרם אינטימה, ואל תשכחי להשתמש בו כשאת מתרחצת במכון הכושר או בבית לאחר האימון. וודאי שהאזור יבש לחלוטין באמצעות מגבת נקייה, ומרחי את הקרם בכל האזור. תרגישי בנוחות וריח נעים מיידיים, והם יישארו עמך עד לפעם הבאה!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook