המגזין

03:53 PM
גילוח או טיפוח? המדריך המלא להסרת שיער הערווה

גילוח או טיפוח? המדריך המלא להסרת שיער הערווה

קודם כל- כמה דברים שחשוב לנו להגיד לך: אין דרך אחת נכונה להתמודד עם שיער הערווה. את יכולה להשאיר אותו כמו שהוא, לגלח רק חלק ממנו, להוריד הכל או סתם לקצר, לא משנה מה תבחרי- זה בסדר. אבל בכל זאת טיפוח היא הבחירה שלך ואם בחרת בה כדאי שתדעי איך לעשות את זה נכון. כל מה שחשוב בשביל שתשמרי על האזור האינטימי שלך נקי מפציעות, חתכים או בליטות לא נעימות בעור נמצא כאן למטה (חחח הבנת? למטה)

 אני חייבת לעשות את זה?
קודם כל- לא. העולם מלא באין סוף חברות, מוצרים ושיטות לטיפוח האזור האינטימי. חברות יספרו לך שהן הורידו הכל בשעווה, גילחו רק חלק או לא עשו כלום. הבחירה היא שלך בדיוק כמו כל דבר אחר שקשור לטיפוח שלך: השיער שלך, הציפורניים או אפילו איך את אוהבת להתאפר- לכי עם מה שמרגיש לך הכי נכון.

רגע, השיער שם למטה לא גורם למקום להיות פחות נקי?
באזור האינטימי יש כמות גדולה של בלוטות זיעה מה שלגמרי יכול לגרום לסביבה להיות פחות נעימה וריחנית אבל בשביל זה יש לנו פיתרון! לא משנה מה בחרת לעשות עם שיער הערווה (סיקרנתן אותי), כל עוד תשמרי על האזור האינטימי נקי ורענן לא אמורה להיות בעיה.

אז מה עדיף? להתגלח? שעווה?

שעווה לגמרי יכולה להוות כפתרון שישאיר לך את האזור חלק ליותר זמן אבל בתכלס? זה כואב! (ובבקשה אל תעשי את זה לבד אם את לא יודעת איך) מצד שני יש משחות שלא יכאיבו לך בכלל אבל אנחנו לא חושבות שלשים חומרים כימיים על האזור האינטימי שלך יגמר טוב. החומרים האלו יכולים לגרום לגירוי ואפילו לפגוע באיזון הטבעי ששומר עלינו מפטריות וזיהומים. ויש את הגילוח- שהוא פתרון מהיר וזמין שלא דורש ממך יותר מידי אבל צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

 אז איך אני מגלחת שם למטה?
אנחנו ממליצות לך קודם כל לתפוס מראה קטנה ומספרים ולקצץ את השיער במקומות שאותם את מעוניינת לגלח. זה יעזור לך בהמשך לנקות את סכין הגילוח מהשיער שנתקע בה בלי יותר מידי מאמץ ולמצוא את דרכך שם למטה. הצעד הבא הוא להיכנס למקלחת ולשטוף טוב טוב את האיזור עם מים חמימים ושטיפה אינטימית מותאמת.

בכל פעם שאת מתגלחת או עושה שעווה יש לחיידקים דרך להיכנס פנימה ולגרום לזיהום לכן חשוב לרחוץ ביסודיות.
אחרי ששטפת את האזור- הניחי מעט מהשטיפה האינטימית או משמן טבעי כמו שמן זית או קוקוס וקחי את סכין הגילוח שלך (אנחנו ממליצות על סכין טובה ואיכותית! שיער הערווה הוא השיער העבה ביותר בגופך). החזיקי ביד אחת את העור מתוח, ביד השנייה את הסכין והתחילי בזהירות- בניגוד לשאר החלקים בגוף את שיער הערווה את מגלחת עם כיוון הצמיחה ולא נגד. שימי לב שאת שומרת על העור מתוח כך שתימנעי מחתכים.

השיער באמת יצמח מהר יותר / עבה יותר / כהה יותר?
אז זהו שלא. המיתוס הזה נשאר איתנו כבר שנים רבות וחשוב שתדעי שהדבר היחיד שישנה את השיער שלך הוא רמת ההורמונים בגוף. נכון שזה מרגיע?

ומה עם כל הבליטות הקטנות?
הבליטות נגרמות מהתער של סכין הגילוח כשחיידקים נכנסים פנימה לזקיק השיערה והם גורמים לגבשושיות לא נעימות על העור.
בדרך כלל זה עובר לבד תוך כמה ימים אבל אם אין לך את הסבלנות לחכות- מריחה של קרם אינטימה תעזור לך להרגיע את המקום ולתת לגוף לעשות את שלו.

 ואם יש לי רק בליטה גדולה אחת?
רוב הסיכויים שמדובר בשערה שצמחה אל תוך העור והיא תמצא את דרכה החוצה, במקרים חריגים יכול להתפתח זיהום בו הגוף צריך עזרה חיצונית להתגבר עליו- אם את מרגישה גולה נפוחה וכואבת שלא עוברת תוך כמה ימים תפני לרופא לקבלת מרשם לאנטיביוטיקה.

אז למה כל כך מגרד לי אחרי הגילוח אם עשיתי הכל כמו שצריך?
את לא לבד, אנחנו (סובלות) איתך. הגירוד נגרם משילוב של עור יבש וצמיחה חדשה של שיער הגורם לנו לרצות לבכות ולהתגרד ביחד. אל דאגה, יש לנו כמה טיפים בשבילך- קודם כל תשתדלי לשטוף את האזור האינטימי עם מים חמים (לא רותחים!) לפני הגילוח וכך תפתחי את הנקבוביות, שימוש בקרם אינטימה ירגיע וירכך את העור והטיפ האחרון הוא לא לגלח את האזור בלי נוזל מסכך (זוכרת שהמלצנו מקודם על שמן קוקוס?)

זהו, נראה לנו שאת מסודרת (תרתי משמע).
תדאגי לאזור האינטימי שלך יפה, אנחנו בטוחות שהוא יחזיר לך המון אהבה.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook