המגזין

03:31 PM
שוב מאחרת לעבודה? איך להתארגן במהירות ולוודא שאת נראית ומריחה נהדר

שוב מאחרת לעבודה? איך להתארגן במהירות ולוודא שאת נראית ומריחה נהדר

העייפות, המטלות, הילדים, ועוד ועוד – ישנן אלף סיבות מדוע קשה לך להתארגן בבוקר ולהתחיל את היום בזמן. איך אפשר להתגבר על העניין ולאמץ שיטות שייעלו את ההתארגנות שלך ויפחיתו מהלחץ כך שבכל זאת תוכלי לצאת מהבית בזמן כשאת נראית ומריחה מצויין ומלאת בטחון ואנרגיה? קראי את המדריך המנצח שלנו בנושא:

טיפים להתארגנות יעילה ורגועה בבוקר

הכנה מראש

בוקר הוא לא זמן טוב לקחת החלטות. המוח שלנו עדיין חצי רדום, יש לחץ של זמן והרבה דברים לחשוב עליהם. לכן תמיד מומלץ להכין כל מה שאפשר ליום שלמחרת בערב שלפני. אנחנו מבינות – בערב את עייפה ואין לך כבר כח לחשוב על כל מה שצריך להכין למחר, אז את דוחה את הכל לבוקר. אנחנו האחרונות לשפוט. עם זאת, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור לך בכל זאת לארגן את רוב הדברים מראש, כך שהבוקר שלך יהיה רגוע.

למשל, תוכלי להכניס ליומן שלך עשר דקות כשאת חוזרת הביתה או מעט אחר כך שבהן את מתרכזת בלהכין הכל למחר – בגדים לך ולילדים, תיקים, רשימות To Do ליום הבא, וכו’. הרגל כזה יאפשר לך להוריד את הכל מהראש כל עוד את עדיין לא לגמרי מרוחה מול הנטפליקס על הספה, ותוכלי להירגע כמו שצריך וליהנות מהערב שלך. זה גם יאפשר לך לגלות בלת”מים בזמן, כשיש לך עדיין כמה הזדמנות לטפל בהם. צריך עוגה למחר לגן? יש עדיין זמן לקפוץ לקנות. הילד צריך חולצה לבנה למחר לבית הספר? יש עוד זמן לחפש אותה בארון. זה הזמן לדובב את הילדים ולתחקר אותם כדי שלא תגלי הפתעות למחרת בבוקר, ברגע האחרון.

ארוחת בוקר של אלופים

לא כולנו רעבות כשאנחנו קמות בבוקר, אבל הרעב בוא יבוא, ואם לא תתארגני על פתרון תזונתי טוב את עלולה למצוא את עצמך לא רק חסרת אנרגיה, חסרת ריכוז וחסרת יכולת לתפקד, אלא גם עם מערכת עיכול שפועלת “על ריק”. כשזה קורה, מערכת העיכול מפיקה קטונים הגורמים לריח רע מהפה. אל תדאגי – אין צורך להשקיע זמן רב בהכנת ארוחת בוקר מורכבת. אפשר בקלות להכין ארוחת בוקר בכמה דקות שתהיה גם בריאה, גם משביעה וגם תספק את כל האנרגיה שאת צריכה עד לארוחת הצהריים.

ארוחה כזו יכולה לכלול חלבונים כמו ביצים וגבינות (אפשר להכין מראש ביצים קשות), ודגנים מלאים בריאים כמו קרקר מלא סיבים תזונתיים. אפשרות נוספת היא הכנה מהירה במיקרו של דייסת שיבולת שועל, ולהוסיף לה חמוציות, דבש, כמה אגוזי מלך ואפילו תוסף סיבים או זרעי צ’יה. זוהי באמת ארוחת בוקר של אלופים שיש בה סופר-פודז חשובים המספקים את כל המרכיבים התזונתיים הנחוצים לגוף שלך, להרגשה טובה, לפעילות מיטבית של מערכת העיכול ולאנרגיה לאורך היום.

אם בכל זאת את מעדיפה לאכול מעט מאוחר יותר, תוכלי לקחת איתך קופסת ירקות חתוכים, או להחזיק במשרד את כל המרכיבים הדרושים כדי להכין לך קערת קורנפלקס ללא סוכר עם חלב, דייסת שיבולת שועל, וכד’.

שגרת הגיינה ויופי

כשאנחנו מרגישות בטוחות באיך שאנחנו נראות ומריחות, היום שלנו נראה אחרת. לכן למרות הלחץ בבוקר חשוב לא לוותר ולהשקיע במראה ובהגיינה שלנו. אפשר לצמצם את שגרת ההגיינה למינימום הנדרש – לדחות מקלחת לערב ולהסתפק בבוקר בשטיפת פנים טובה ושימוש בקרם לחות שמתאים לעורך בעל מסנן קרינה להגנה מפני השמש. כדי להריח נהדר תוכלי להיעזר במגבונים האינטימיים של אינטימה. ניגוב מהיר, והאזור האינטימי שלך נקי ורענן ומדיף ריח נעים וקליל. גם שימוש בקרם האינטימי של אינטימה יכול לסייע מאד, מכיוון שכל שימוש מגן על העור שלך ומונע ריחות לא נעימים מהאזור לאורך זמן. זהו, נותר איפור קל ומהיר – טיפה אייליינר, מסקרה וליפסטיק, ואת מסודרת! שיהיה לך אחלה יום!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook