המגזין

03:21 PM
איך שומרים על הגיינה כשאין מקלחת בסביבה?

איך שומרים על הגיינה כשאין מקלחת בסביבה?

אין כיף כמו מקלחת מרעננת על הבוקר או בסוף יום עבודה קשוח, אחרי פעילות גופנית מאומצת או סתם כך, כשבא לנו להרגיש ריחניות ונקיות. אבל קורה שאנו מוצאות את עצמנו בסיטואציות שבהן אין לנו גישה למקלחת, כמו למשל בטיולי קמפינג, כשהמקלחת בקרוואן הטיולים שלנו מתקלקלת, כשאנחנו בפעילות שטח בצבא או להבדיל – כשאנו מלוות אדם אהוב בזמן טיפול בבית החולים ולא יכולות לעזוב את מיטתו. איך בכל זאת שומרים על הגיינה כשאין מקלחת? זה בהחלט אפשרי, הנה כמה טיפים שיעזרו:

בין אם תכננת את הסיטואציה ובין אם לאו, את עלולה למצוא את עצמך לפעמים ללא גישה למקלחת למשך יום או יותר. זה לא אומר שאת חייבת להריח בהתאם. אם תתארגני נכון, תוכלי לחסוך לעצמך את המבוכה שבריחות לא נעימים. גם אם מדובר על מצב לא מתוכנן, תוכלי לשלוט לפחות חלקית בריחות שאת מדיפה באמצעות כמה טיפים פשוטים.

לבשי בגדים מתאימים

אם את יודעת מראש שאת עלולה למצוא את עצמך בסיטואציה שבה לא תוכלי להתקלח למשך יום או יותר, כדאי להתארגן ולהיערך לכך מבעוד מועד. תוכלי למשל לבחור מראש בבגדים קלילים ומאווררים, שאינם צמודים או שעשויים מבדים נושמים. זה לא הזמן המתאים ללבוש סקיני ג’ינס, ואם את חייבת ללבוש בגד ים מלייקרה, החליפי אותו לבגדים אחרים בהקדם האפשרי לאחר השימוש. בכלל, עדיף להחליף את בגדייך לעיתים קרובות ככל האפשר לאורך היום, בעיקר הבגדים התחתונים הבאים במגע ישיר עם הגוף. אם את בשטח ויש לך אפשרות לכך, שטפי את החולצה שלך בכיור או באמצעות בקבוק מים והניחי לייבוש בערב שבין יום טיולים אחד לבא אחריו.

תוכלי להכין גם את הנעליים שלך. אם את עומדת לצאת לטיול, אפשר לאוורר מראש היטב את נעלי ההליכה ולהשתמש במנטרל ריחות לנעליים ביום שלפני היציאה לטיול. אם מדובר על סיבה פחות משמחת כמו שהייה בבית החולים כמלווה, תוכלי לבחור לנעול נעליים פתוחות, נוחות ומאווררות.

ישנם גם דאודורנטים מיוחדים לכפות הרגליים המונעים הזעה בהן, וכן גרביים מבדים נושמים מתאימים לטיול. בחנויות המטיילים תמצאי גם חולצות מנדפות זיעה שיכולות לסייע לשמירה על טמפרטורת גוף נכונה ולאוורור טוב של הגוף.

תכשירים נוספים שעוזרים מאד בשמירה על הגיינה וריחות נעימים

את בטח כבר יודעת שמומלץ להשתמש בדאודורנט לאחר רחצה בלבד, ועדיף בשעות הלילה. דאודורנטים מונעי הזעה יעילים מאד כאשר משתמשים בהם באופן ובזמן הנכון, וכך תוכלי להאריך את פעולתם. תוכלי להיעזר גם בתכשיר שמפו יבש שמאפשר לרענן את השיער, להפחית שומניות בו ובעור הקרקפת ועוזר לסידור קל של השיער גם בשטח. דרך אגב, ניתן להשתמש גם באבקת סודה לשתייה למטרה זו, אם יש לך איך לשטוף אותה היטב מן השיער באמצעות בקבוק מים או כיור.

לאזור האינטימי, אל תוותרי על תחתוניות המוצמדות בפס נדבק לתחתון שניתנות להחלפה ורענון מדי מספר שעות. בנוסף, מומלץ מאד להשתמש בדאודורנט האינטימי של אינטימה. מריחה אחת ממנו מספיקה לשמירה על ריח נעים מהאזור עד לחמישה ימים שלמים, והוא מותאם באופן מושלם לחומציות העור באזור. הוא גם מורכב מתמציות צמחים טבעיות שבריאות במיוחד לעור הפות והנרתיק שלנו.

מוצר נפלא נוסף להגיינה של האזור האינטימי הוא המגבונים האינטימיים של אינטימה. הם מגיעים בחבילות קטנות שאת יכולה לקחת איתך בכל מקום, ואפילו לשמור בכיס. כך, בכל פעם שתחושי צורך בכך, תוכלי לנקות את האזור בקלות ובמהירות ולהרגיש רעננה ובטוחה בעצמך גם כאשר אין מקלחת בסביבה. שני המוצרים, דרך אגב, מומלצים לשימוש גם כאשר יש לך גישה למקלחת. נשים רבות בכל העולם כבר הכניסו אותם לשגרת הטיפוח שלהן והן מדווחות על שביעות רצון גבוהה מאיך שהן מריחות בזכותם.

לקטלוג המוצרים שלנו לאיזור האינטימי, לחצי כאן

 

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook