המגזין

08:14 AM
האם באמת צריך קרם ייעודי לכל איזור בגוף?

האם באמת צריך קרם ייעודי לכל איזור בגוף?

צרכי ההזנה של העור האנושי, עשויים להשתנות בהתאם לדינמיות המאפיינת את האיבר הזה – כן, העור הינו איבר בפני עצמו – שמקורה הן במאפיינים הגנטיים של כל אישה והן בעונות השנה, מחלות או פציעות ועוד. מעבר להיבטים הרפואיים החיוניים של משחות וקרמים מסוימים הניתנים במרשם רופא, בחירת תכשירי רחצה וטיפוח המיועדים לשימוש יום-יומי צריכה להלום את צרכי העור במצבו התקין, זאת על מנת לשמר את הברק והלחות הטבעיים שבו ולמנוע התייבשות.

המגוון הרחב של מוצרי הקוסמטיקה, שקיים היום ברשתות השיווק, יכול ללא ספק להיות מבלבל ולהעלות שאלות בליבה של כל אישה. האם הכמות העצומה של התכשירים השונים היא הכרחית – והאם מי שבוחרת, מכל סיבה שהיא, לרכוש מוצרים ספורים בלבד, נחשבת כמי שמזניחה את גופה ובמיוחד את העור שלה? כדאי להכיר את היתרונות וגם את החסרונות, של רכישת קרם ייעודי עבור איזור מסוים בגוף ולבצע בחירות צרכניות נבונות, על מנת להימנע ממלאי מיותר של פריטים שרק יצברו אבק על המדף ולא יהיו באמת שימושיים.

לאילו איזורים בגוף כדאי שיהיה קרם ייעודי?

אין זה אומר שאת צריכה לעשות שופינג מטורף, בהכרח: עור שהוא עמוס מדי בקרם או שנמשח עליו תכשיר שאיננו מתאים לו, יגיב ממש כמו אדם שאכל ארוחה יותר מדי גדולה: העור פשוט “יראה לך שהוא לא מרוצה” באמצעות הופעת פריחה, גרד או גירויים לא נעימים. בדיוק בגלל זה, חשוב שלא להתפתות ולרכוש קרמים רב-שימושיים ולמרוח אותם בכל מקום שבו את מרגישה שאת זקוקה לתוספת של לחות, או לחיזוק הניחוח הנעים שלך. העניין היחידי שאת צריכה לדאוג לו הוא רכישת קרם איכותי מספיק, שיש בו רכיבים רלוונטיים לאיבר הספציפי שעליו הוא עתיד להימרח, שבאמת מסייעים לשיפור מצב העור באותו האיזור.

האם את יכולה לחלוק את הקרמים שלך עם בתך?

העור סביב הנרתיק ובאיזור הפות כולו, הוא דוגמה טובה למיקום רגיש במיוחד בגוף, שבו העור מגיב במהירות רבה לכל גירוי-יתר או אי התאמה של תכשירי טיפוח. קרם אינטימי ייעודי, המכיל רמת חומציות שמותאמת לאיברים האינטימיים, ימנע את התחושות הלא נעימות הללו ויסייע לך לשמור על תחושה רעננה וניחוח טבעי ונעים.
לעומת קרם פנים או עיניים, שצריך להתאים לסוג העור ולגילו – שכן בעיות של עור הפנים בגיל ההתבגרות שבו האקנה נפוצה במיוחד, יהיו לרוב שונות מאשר אלו של אישה בגיל המעבר שתתעניין, כנראה, בקרם שמעכב את הזדקנות העור – קרם אינטימי בהחלט יכול להתאים גם לאם וגם לבת.

היתרונות של השימוש בקרם אינטימי בגיל ההתבגרות

בגילאי העשרה ההזעה היא מטרד שכיח: נערות מזיעות יותר בגיל הזה, בפרט בשלב בחודש שבו הן מקבלות מחזור. הרחצה של האיזור האינטימי היא חיונית במיוחד בתקופה זו אבל אין מנוס מן העובדה, שגם הניחוחות של סבונים איכותיים לא באמת מצליחים להחזיק מעמד למשך שעות ולכסות על ריחות לא נעימים, אשר עלולים להגיע מאיזור הפות. קרם איכותי משמש הן להזנה של העור באיזור הזה והן לתוספת של ריח טוב, לכן הוא שימושי במיוחד לנערות, שסדר היום שלהן עמוס מאוד.

יתרונות הקרם עבור נשים בגיל המעבר

בשלב של המנה-פאוזה המחזור נפסק, אבל במקביל להסתלקותו מופיעים בדרך כלל גלי-חום ש”שוטפים” את הגוף בזיעה. סביר להניח, שיהיה לך פחות נעים בתקופה זו של חייך למרוח קרמים שונים על גופך ואולי אפילו תעדיפי להימנע משימוש בקרם הגוף שלך, גם אם נהגת למרוח אותו במשך שנים.
קרם אינטימי, לעומת זאת, יכול להתאים לך בכל שלב – לרבות בגיל המעבר, כיוון שהכמות שתזדקקי לה על מנת שהוא “יעשה את העבודה” היא קטנה, משמע שהוא לא “יעמיס” על העור אלא יעניק לו את היתרונות הייחודיים שלו, מבלי שתחושי בהזעת יתר או בגירויים וגרד לא נעימים.

אילו תכשירים משלימים ניתן לרכוש בנוסף לקרמים?

בהתאם לעונות השנה, לתחושות האישיות שלך, לגילך ולתקציב כמובן, תוכלי לבחור שלל מוצרים משלימים לתכשירי הטיפוח שלך ובפרט לקרמים, בהם את נוהגת להשתמש. עבור הניקיון של איזור הפות שלך תוכלי לרכוש שטיפה אינטימית ייעודית, שמיועדת לשימוש פעם ביום בשעת הרחצה ובכך תמשיכי להקפיד על שגרת היגיינה בריאה, החשובה כל כך לשמירה על בריאות העור באיזור הזה ולהענקת תחושה מרעננת ונקייה.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook