המגזין

04:12 PM
האם גברים מעדיפים ריח של נשים לכאורה פוריות יותר?

האם גברים מעדיפים ריח של נשים לכאורה פוריות יותר?

הרעיון שנשים פולטות ריח מושך יותר לגברים כשהן פוריות יותר קיים כבר מעל למאה שנה. אך האם הוא נכון? ומה ניתן לעשות כדי לשמור על ריח מושך של גופך בכל זמן ומצב? קראו –

פרומונים משפיעים על משיכה

ריח גוף האישה הוא אחד הכלים החזקים ביותר למשיכת בן זוג. גופנו מפריש הורמונים המכונים פרומונים, שלהם השפעה עזה על מידת המשיכה של גברים אלינו. עם זאת, מזה שנים רבות קיימת תיאוריה על כך שגברים נמשכים יותר לנשים בתקופות הפוריות ביותר שלהן. תיאוריה זו הוצעה לראשונה על ידי צ’ארלס דרווין ב-1876, ומאז נחקרה במחקרים שונים על ידי חוקרים מכל העולם.

יש הגיון בתיאוריה

התיאוריה על משיכה מוגברת של גברים לנשים פוריות יותר או בתקופות פוריות יותר בחייהן מבוססת על הבנה וידע בסיסיים בביולוגיה ובפיזיולוגיה של גוף האשה. אפילו לפני דרווין ידעו החוקרים והרופאים שרמות הורמון האסטרוגן בגוף האשה משתנות בתקופות שונות בחייה, וכי לנשים פוריות יותר יש רמות גבוהות יותר של אסטרוגן. בנוסף היה ידוע המנגנון שגורם לנשים בעלות רמות אסטרוגן גבוהות יותר לייצר יותר זיעה ושומן המופרש מעורן, המכונה “סבום”. הזיעה והסבום מתערבבים יחד ליצירת ריח ייחודי לכל אישה. לכן לנשים שהן ככל הנראה פוריות יותר בשל כמות אסטרוגן גבוהה יותר בגופן יש ריח שונה משל נשים פוריות פחות, או הנמצאות בתקופות פוריות פחות בחייהן. המחקרים בתחום ניסו לגלות האם אכן גברים נמשכים יותר לריח של הנשים הפוריות יותר.

אז מה אומרים המחקרים ומה הצליחו להוכיח?

מחקר שנערך על ידי צוות חוקרים מאוניברסיטת סטירלינג ופורסם בכתב העת Frontiers in Endocrinology אישש את הידיעה שריחן של נשים פוריות שונה מריחן של נשים פוריות.
חוקרים מאוניברסיטת ניו מקסיקו ביצעו את אחד מן המחקרים המוכרים ביותר בנושא. במסגרת המחקר, נתנו לנסיינים הגברים להריח חולצות שלבשו נשים שונות ולאחר מכן ביקשו מהם לדרג את האטרקטיביות שלהן. תוצאות המחקר הדהימו את החוקרים ואיששו את התיאוריה – נמצא שגברים אכן מעדיפים את הריח של נשים שהן לכאורה פוריות יותר, באופן משמעותי. הגברים דירגו את החולצות שלבשו נשים שלכאורה היו פוריות יותר כאטרקטיביות יותר מאלה שלבשו נשים פחות פוריות. המחקר אישש גם את הידע על כך שלנשים הפוריות רמות גבוהות יותר של הורמוני אסטרוגן ופרוגסטרון בדם.

מה משמעותם של ממצאי המחקרים עבורנו הנשים?

הריח שלנו יכול להיות מזוהה על ידי גברים ממרחק של עד 20 מטר. כאשר אנחנו יוצאות לדייט או נמצאות ליד גבר שאנו רוצות בקרבתו כדאי מאד לקחת זאת בחשבון. חשוב שנקפיד על היגיינה ונוודא שהגוף שלנו מפיק ריחות נעימים, במיוחד באזורים האינטימיים שלנו. הקפדה על רחצה, צחצוח וניקוי שיניים באופן קבוע וחפיפת השיער אינם מספיקים – גם האזורים האינטימיים שלנו זקוקים לטיפול על מנת שיהיה להם ריח מושך עבור המין השני.

למזלנו, ישנם תכשירים מיוחדים לאזור הפות והנרתיק שנוכל להיעזר בהם. למשל, תוכלו למרוח קרם אינטימה לאזור האינטימי, קרם העשוי מתמציות צמחים טבעיות המתאימות במיוחד לעור האזור ומותאם לרמות החומציות שלו, שאינן זהות לשאר העור שלנו. הקרם מסייע לשמירה על בריאות האזור ומפחית מאד את הסיכוי לזיהומים ופטריות בו, מה שתורם לריח בריא ונעים מן הפות בכל זמן נתון.

לכל המוצרים שלנו לאיזור האינטימי – לחצי כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook