המגזין

04:13 PM
טיפים לשמירה על ההיגיינה באיזור האינטימי לנשים שעובדות בישיבה

טיפים לשמירה על ההיגיינה באיזור האינטימי לנשים שעובדות בישיבה

אורח החיים של נשים רבות העובדות בישיבה עלול להוביל לריח לא נעים באזור האינטימי שלהן. מה עושים ואיך מתגברים על הבעיה? הנה כמה טיפים אפקטיביים שיעזרו –

חוסר תנועה לא בריא, גם לאזור האינטימי

כולנו כבר יודעות שחוסר תנועה ואורח חיים יושבני אינו בריא. המון מחקרים סיפרו לנו על הנזקים שהם גורמים לגב וליציבה שלנו, לטונוס השרירים שלנו, למשקל שלנו, לסיבולת לב-ריאה, לזרימת הדם, ועוד ועוד. שמענו על כך שאנו צריכות לעמוד ולהתהלך מדי פעם, למצוא דרכים שונות לגוון את הפוזיציה שלנו גם כאשר אנו חייבות לשבת שעות ארוכות, לרוב בשל עבודתנו. אך האם ידעתן שיש לישיבה ממושכת השפעה גם על האזור האינטימי שלנו?

חוסר התנועה והישיבה הממושכת פוגעים מאד באזור הפות והנרתיק. הם מובילים לחימום יתר של האזור ולחוסר אוורור מספיק שלו במשך שעות רבות לאורך היום. כתוצאה מכך, נוצרת הצטברות של חיידקים וזיעה באזור. חיידקים פורחים ומשגשגים במצבים של לחות וחום, וכך גם פטריות וזיהומי שמרים. לכן נשים העובדות בישיבה חייבות להקפיד על מספר פעולות שימנעו את התפתחותם וישמרו על בריאותן.

לכל המוצרים שלנו שיעזרו לך לשמור על ההיגיינה באיזור האינטימי – לחצי כאן

טיפ מס’ 1 – קומי!

כן, את חייבת לקום מדי פעם, ולא רק למען המשקל או זרימת הדם, אלא גם למען איבר המין שלך. עשי הפסקות קצרות בעבודתך, הסתובבי קצת במשרד, צאי החוצה למספר דקות והחליפי אוויר. חשוב מאד לאפשר זרימת דם חדשה ואוורור גם לאזורים האינטימיים שלנו, ולא רק לשרירים. קימה והליכה של מספר דקות יסייעו להפחית את הטמפרטורה באזור ואת טמפרטורת הכסא עליו את יושבת כל היום. אם את חוששת שתסחפי לתוך העבודה ולא תזכרי לקום, שימי לך תזכורות בטלפון, וישנן גם אפליקציות ייעודיות שיכולות להזכיר לך לקום מדי זמן מסויים.

טיפ מס’ 2 – לבשי בגדים מתאימים

כשאת יודעת שעומד בפנייך יום שבו תאלצי לשבת שעות רבות, אל תלבשי בגדים צמודים באזור האינטימי. ג’ינס סקיני שנדבק לאזור, מחמם אותו ולא מאפשר מעבר אוויר הוא לא הבחירה האידיאלית, ובוודאי שלא טייטס לייקרה, שאינו בד נושם. להיפך – בחרי ללבוש בגדים מאווררים ככל האפשר, כמו חצאית או שמלה, במיוחד בתקופת הקיץ ובימים חמים מאד. העדיפים בדים טבעיים נושמים כמו פשתן וכותנה, והשאירי את טייטס הלייקרה או בגד הגוף למועדון או למכון הכושר. אם את חייבת ללבוש בגדים מחוייטים וצמודים יותר, קחי איתך בתיק בגדים, או לפחות תחתונים, להחלפה כדי שתוכלי לשמור על הגיינה וריח נעים לכל אורך היום. אם את במחזור, החליפי תחבושות הגייניות או טמפונים פעם בשעה-שעתיים לכל היותר.

טיפ מס’ 3 –

השתמשי בתכשירי הגיינה שהותאמו ותוכננו במיוחד לשמירה על האזור האינטימי הנשי. למשל, קחי איתך לכל מקום או החזיקי במגירה במשרד שלך מגבונים אינטימיים של אינטימה. המגבונים מאפשרים לך להיפטר משכבת הזיעה והחיידקים שהצטברה באזור הפות והנרתיק ולהרגיש נקייה ורעננה לכל אורך היום. שימוש בקרם דאודורנט אינטימי של אינטימה יכול גם הוא לסייע בעניין. הוא מפחית מאד את הסיכון של התפתחות חיידקים ומונע הופעת ריח לא נעים באזורים האינטימיים. מספיקה מריחה אחת לחמישה ימים של תחושת נקיון וריח טוב – אחת הקניות הכי טובות שאת יכולה לפנק בה את עצמך.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook