המגזין

07:46 AM
המדריך המלא לשמירה על ההיגיינה באזור האינטימי לאישה הספורטיבית

המדריך המלא לשמירה על ההיגיינה באזור האינטימי לאישה הספורטיבית

רובנו מקפידות על ביצוע פעילות גופנית מסוג כלשהו, מספר פעמים בשבוע. אנחנו רוצות להיות בריאות וחזקות, לתפקד היטב וליהנות, אבל במקביל ממש חשוב לנו לשמור על הגיינה וריחות נעימים מגופנו גם בזמן ואחרי פעילות ספורטיבית. אז איך עושים את זה? הנה המדריך המלא.

נשים ספורטיביות נהנות יותר

כולנו היום מודעות לחשיבות הפעילות הגופנית לשמירה על בריאותנו ועל איכות חיינו לאורך זמן, לשמירה על משקל תקין ולדחיית סממני הזדקנות. כשאנחנו פעילות ועוסקות בכל סוג ספורט שהוא, העור שלנו נראה טוב יותר, זרימת הדם וטונוס השרירים שלנו משתפרים, לחץ הדם יורד ואנחנו מרגישות טוב יותר מבחינה נפשית מכיוון שספורט מפחית חרדות וסטרס, מרגיע מאד ועוזר לשינה טובה יותר.

למרות כל היתרונות הללו, לספורט יכולה להיות גם השלכות חיוביות פחות, במיוחד על מצב ההגיינה שלנו וריח גופנו. אז איך מתחזקים שגרת ספורט וגם ניקיון וריח גוף נעימים? הנה כמה טיפים חשובים:

טיפ מס’ 1 – לבשי ביגוד מתאים

היום מוצעים בשוק מגוון בגדים מבדים מנדפי זיעה בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרים לעורך “לנשום”. הזיעה מורידה את הטמפרטורה הפנימית של הגוף ועוזרת לכל המערכות בו להמשיך לתפקד היטב. חשוב לבחור בגדי ספורט מבדים כגון אלו, במיוחד אם את עוסקת בסוגי ספורט אירוביים כגון רכיבה על אופניים, הליכה, ריצה, זומבה, וכו’. אם את מעדיפה, תוכלי לבחור בבגדים מבדים טבעיים כמו כותנה ופשתן, מאווררים ולא צמודים. בגדים כאלו מתאימים במיוחד לסוגי ספורט כמו ריקוד, יוגה, טאי-צ’י, וכד’. בדים אלה הם גם המתאימים ביותר להגנה על האזור האינטימי שלנו, ומסייעים לשמירה על ריח נעים גם בו.

טיפ מס’ 2 – רחצה עם סבון טבעי

הסבונים הרגילים הנמכרים בשוק הם לא באמת סבונים, אלא למעשה אל-סבונים הקרובים יותר במרכיביהם לחומרי הניקוי שאיתם שוטפים את הרצפה או רוחצים כלים. סבונים טבעיים, לעומת זאת, הם סבונים “אמיתיים” – החומרים מהם הם עשויים אינם מייבשים את עורנו ומותירים אותו נקי באמת. השמנים הטבעיים ותמציות הצמחים שהם מכילים הם בעלי יתרונות רבים לעור, מטפחים אותו ומותירים אותו מריח נפלא. הדבר נכון במיוחד לאזור האינטימי שלנו, וכדאי לבחור בסבון טבעי המותאם מראש לרמת החומציות של אזור הפות והנרתיק, כמו הסבון הטבעי של JezV, למשל.

טיפ מס’ 3 – ייבוש נכון במגבת נקייה

לאחר הרחצה, הקפידי להשתמש אך ורק במגבת נקייה. אנחנו יודעות שאת עסוקה, ולא תמיד את זוכרת להחליף מגבת בכל פעם שאת יוצאת לאימון, אבל יש לכך משמעות רבה. מגבות שכבר נעשה בהן שימוש הן כר גידול מצויין לחיידקים מכל הסוגים, גם כאלה שאת ממש לא רוצה שיתקרבו לגוף שלך. בנוסף, חשוב שהמגבת תהיה יבשה לחלוטין כשאת משתמשת בה כדי שתוכל לספוג היטב את הלחות שנותרה על גופך, במיוחד באזור האינטימי. לחות שנותרה באזור זה עלולה לעודד התפתחות חיידקים ופטריות, לגרום לשפשפת, ואפילו לדלקת בדרכי השתן.

טיפ מס 4 – שימוש בדאודורנט אינטימי מתאים

מעבר לשימוש הרגיל בדאודורנט באזור בתי השחי, כדאי גם להשתמש בדאודורנט אינטימי המותאם לאזור הפות כדי לשמור על הגיינה מקסימלית וריח טוב. הדאודורנט האינטימי של JezV, לדוגמה, מבוסס על חומרים טבעיים המתאימים במיוחד לאזור. הם מאפשרים לך לשמור על ריח רענן ולמנוע זיעה באזור לאורך עד חמישה ימים בשימוש אחד(!). רמת החומציות של הדאודורנט מקבילה בדיוק לזו של אזור הפות, ולכן אינה גורמת כל גירוי לעור. שווה לנסות.

למידע נוסף על הקרם האינטימי של JezV – לחצי כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook