המגזין

07:47 AM
מדוע עדיפים מגבונים המיועדים לאיזור האינטימי על מגבונים לחים רגילים

מדוע עדיפים מגבונים המיועדים לאיזור האינטימי על מגבונים לחים רגילים

מגבונים לחים הם ללא ספק אחת מהמצאות המאה. כולנו נהנות להשתמש בהם כמעט לכל מטרה, מניקיון המטבח ועד לניקיון שלנו עצמנו. אבל האם ידעת שלא כל המגבונים הלחים נולדו שווים, וכי יש מגבונים מיוחדים לשימוש באזורים האינטימיים שלנו? מה ההבדל? הנה ההסבר.

עור שונה באזורים האינטימיים

העור באזורים האינטימיים שלנו שונה משאר עור הגוף. הוא דומה יותר בהרכבו לעור השפתיים והפטמות העדינים שלנו, שלהם שכבת הגנה אחת פחות משל העור באזורים האחרים. עור הפות זקוק ללחות מתמדת ונוטה להתייבש בקלות רבה. התייבשות של עור האזור עלולה לגרום או להחמיר מצבים כגון גירוי, פריחה, סדקים, פצעונים, פטריות וזיהומים חיידקיים.

לעור הפות והנרתיק גם רמת חומציות שונה משל שאר עור הגוף. לכן לעיתים אנו חשות צריבה בו בעקבות שימוש בסבונים מסויימים, גם אם הם נעימים לשאר חלקי גופנו. רמת החומציות שונה כדי לשמור על העור, להגן עליו ואפילו כדי לאפשר הריון, מכיוון שהיא מותאמת לרמת החומציות של נוזל הזרע הגברי.

בנוסף, יש לקחת בחשבון שהטמפרטורה של העור באזורים האינטימיים שלנו גבוהה יותר מזו של שאר עור הגוף. האזורים מוסתרים ונמצאים בין קפלי עור השומרים על חום ולא מאפשרים לזיעה להתנדף באותה הקלות כמו באזורי עור הנחשפים לאוויר.

למידע נוסף על מגבונים אינטימיים – לחצי כאן

מגבונים אינטימיים עדיפים בניקיון

מגבונים רגילים מתאימים אולי כאמצעי ניקוי זמני ומהיר, אך הם אינם טובים מאד בניקיון יסודי. לעומת זאת, מגבונים אינטימיים, שתוכננו במיוחד להתאים לאזור הפות, מכילים מרכיבים שמנקים את העור לעומקו ומותירים אותו נקי לחלוטין לאורך זמן. כל זאת, מבלי לפגוע ולהסיר מהעור שמנים טבעיים החיוניים לבריאותו.

מגבונים אינטימיים מותאים ללחות האזור

מגבונים רגילים עלולים לייבש את העור העדין של עור הפות והנרתיק. רבים מהם כוללים אלכוהול, חומר נדיף מאד שמקרר את העור ומייבש אותו במהירות רבה הרבה יותר ממים וזיעה. כאמור, לייבוש עור הנרתיק והפות השלכות שליליות על בריאות האזור, ואתן עלולות למצוא את עצמכן סובלות שוב ושוב מגרד, פטריות וזיהומים. בניגוד למגבונים הרגילים, המגבונים האינטימיים מבוססים על תמציות צמחים כמו אכינציאה, קמומיל, אלוורה, קלנדולה וחמוציות, שנמצאו במחקרים כבעלי תכונות מרגיעות והשפעה חיובית על בריאות עור הפות והנרתיק. מגבונים אלו גם מותאמים לרמת החומציות הייחודית של העור באזורים אלו, כך שאת יכולה להשתמש בהם ללא חשש לצריבה או לתופעות בריאותיות לא רצויות.

למגבונים אינטימיים עדיפות במניעת סטריליות

בפות ובנרתיק שלנו חיים חיידקים “טובים” ורצויים המסייעים לשמירה על בריאות ותפקוד תקין של העור ואיברי המין והרבייה. חשוב מאד לא לפגוע בפלורה הטבעית של האזור ולשמור על אוכלוסיית החיידקים הטובים, תוך הרחקת חיידקים שאינם אמורים להתפתח בו. מגבונים רגילים, במיוחד אלה הכוללים אלכוהול, עלולים לגרום בדיוק להיפך – להשמדת אוכלוסיות החיידקים הרצויות ולהתפתחות חיידקים מזיקים מאד באזור. לעומת זאת, מגבונים המותאמים במיוחד לאזור האינטימי אינם פוגעים בחיידקים ה”טובים” אך מרחיקים את האחרים מן האזור, מה שתורם גם לשמירה על ריח טוב מן הפות והנרתיק.

נסי את המגבונים האינטימיים שלנו – הם קלים לנשיאה, נוחים מאד לשימוש ומותאמים מכל הבחינות לאזורים האינטימיים שלנו. תוכלי להחזיק אותם בתיקך לרענון מהיר ולתחושת ניקיון מקסימלית בכל רגע חשוב בחייך, תוך בטחון מלא שהם שומרים על בריאות האזור ולא פוגעים בו.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook