המגזין

05:00 PM
מגבונים אינטימיים – יעילות היא שם המשחק

מגבונים אינטימיים – יעילות היא שם המשחק

אחד המוצרים האהובים ביותר על נשים הוא מגבונים ואנחנו בכלל לא מדברים על אימהות שמגבונים מצילים את חייהן כל פעם מחדש. הייחודיות של מגבונים הם שהם סטריליים, קלים לנשיאה, ופותרים בערך מיליון בעיות שונות החל מכתם על החולצה ועד לתחליף לשטיפת ידיים כשאת רחוקה מהציוויליזציה. בדיוק בגלל הסיבות הללו מגבונים אינטימיים הפכו להיסטריה (בקטע טוב, כן?) בקרב נשים עסוקות שאין להן זמן למותרות של מקלחת (תכלס, למי יש?)

 

מגבונים אינטימיים? מתי זה קרה?
מגבונים אינטימיים  הופיעו לראשונה בשנות ה -70 של המאה העשרים והאמת? קצת קשה לנו לדמיין מה נשים עשו לפניהם. מוצר טיפוח זריז שנותן לנו כנשים אפשרות לנקות את האזור האינטימי במהירות ובלי בעיות.

מתי מתאים השימוש במגבונים האינטימיים?

נשים  רבות רגילות להשתמש במגבונים באופן יום יומי לצורך שמירה על ההיגיינה האינטימית. המגבונים מעניקים לנו ניקיון ורעננות  באזור האינטימי תוך מספר דקות בלבד והם מתאים למגוון של מצבים:

  • טיסות, נסיעות עסקים ארוכות בהן אין הזדמנות להתקלח או להתרחץ
  • בטיולים בהם האפשרויות לשמירה על ההיגיינה האינטימית מוגבלות
  • חיים פעילים ועמוסים כשאין זמן לשגרת היגיינה וטיפוח
  • בעלות אורך חיים ספורטיבי המתאמנות באופן קבוע וצריכות לשמור על היגיינה גם בחדר הכושר או במכון.
  • בימי המחזור גם בחיי היומיום- מגבונים לחים הם חיוניים לעיתים כדי לשמור על היגיינה אינטימית, במיוחד כשמדובר בימים קריטיים, התקופה שלאחר הלידה או השיקום לאחר ניתוח / מחלה ועוד.

 

מה ההבדל בין מגבונים אינטימיים לסתם מגבונים?

האזור האינטימי שלנו בעל רמת חומציות שונה משאר הגוף ולא סתם. הפלורה הטבעית ששומרת עלינו מחיידקים רעים, זיהומים ופטריות פועלת בצורה הטובה ביותר ברמת חומציות גבוהה הנעה בין pH 3.5 ל-4.5. מגבונים רגילים אינם מותאמים לרמת החומציות הזו ולא רק שהם לא יעילים לשמירה על ההיגיינה האינטימית הם גם מזיקים לאזור האינטימי ולאיזון הטבעי שלו.

וזה לא הכל

מעבר לכך המגבונים שלנו עשויים מכותנה ואינם מולבנים עם כלור או דיוקסין שידועים כלא בריאים לאזור האינטימי, הנוסחה שלנו מבוססת על תמציות צמחים אורגניות שנבחרו בקפידה על מנת לשמור על האזור האינטימי שלך מאוזן ומאושר גם כשהוא רחוק מהמקלחת. הנוסחה הייחודית שלנו לא פוגעת בפלורה הטבעית של האזור האינטימי, לא מייבשת אותו ומותירה אחריה ריח נעים עדין ורענן.

איך לבחור מגבונים אינטימיים?

שימי לב כאשר את בוחרת מוצר לאזור כה עדין כמו מגבונים להיגיינה אינטימית אפילו בבתי מרקחת, יש להיות ערנית ולבדוק את מרכיבי המוצר, נוכחותם של סימונים מסוימים, ולוודא אם קיימות תכונות כמו “הספגה ממים מטוהרים” , “תמציות צמחים” ועוד. בדיקת כל המרכיבים האלו תבטיח לך שלא משנה באיזה מוצר תבחרי האזור האינטימי שלך יישאר מאוזן, בריא ובטוח.

האזור האינטימי שלנו עדין ורגיש לכן חשוב שננהג בו באותה הצורה ונוודא שהמוצרים בהם אנחנו משתמשים בטוחים לנו ולו. כל מוצרי ג’אז נבדקו והותאמו במיוחד לאזור הנשי שלנו כך שנישאר רעננות, מאושרות ובטוחות במקלחת ומחוץ לה.

לפרטים נוספים על המגבונים האינטימיים שלנו – לחצי כאן

לכל המוצרים האינטימיים שלנו – לחצי כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook