המגזין

04:23 PM
מדריך מזורז לשמירה על ההיגיינה באזור האינטימי לאחר הסקס

מדריך מזורז לשמירה על ההיגיינה באזור האינטימי לאחר הסקס

סקס זה כיף, פעילות מהנה השומרת על גופנו ונפשנו בריאים, מחזקת את הזוגיות שלנו, מספקת ומרגיעה. אבל גם כשנהנים חשוב לזכור כללי בטיחות והגיינה שיסייעו לך לשמור על בריאותך הכללית ובריאות האזור האינטימי שלך בפרט. הנה טיפים חשובים לשמירה על הגיינה באזור האינטימי ובכלל לאחר סקס:

סקס הוליוודי לעומת סקס במציאות

סקס בדרך כלל אינו זוהר כפי שהוא נראה בסרטים. הוא לרוב מבולגן, ומערב נוזלי גוף כמו זיעה, רוק, זרע ונוזלי סיכוך של הנרתיק, ולעיתים אפילו דם. כדי להימנע מזיהומים המועברים במגע מיני ולהישאר בריאים ונקיים ככל האפשר, כדאי לסגל לעצמנו כמה מנהגי הגיינה מינית טובים וחשובים.

לקטלוג המוצרים לאיזור האינטימי של JezV – לחצי כאן

טיפ פשוט אבל משמעותי

הטלת שתן לאחר סקס או כל גירוי גניטלי אחר (אפילו ידני או באמצעות צעצועי מין), היא עצה טובה ומומלצת מאד. יחסי מין הם אחד מגורמי הסיכון המובילים לזיהומים בדרכי השתן. מתן שתן מייד לפני ומייד לאחר סקס תעזור לשטוף את החיידקים מהשופכה ותפחית משמעותית את הסיכון לחלות בזיהומים בדרכי השתן. השתן הוא סטרילי, כך שאין חשש שיחדיר חיידקים לאזור.

טיפול בצעצועי מין

למרבה הצער, רבות מאיתנו שוכחות לנקות את צעצועי המין שלהן לפני השימוש וגם אחריו. לדבר עלולות להיות השלכות משמעותיות מאד על בריאות אזור אברי המין שלנו, מכיוון ששימוש בצעצועי מין לא מחוטאים ולא נקיים לחלוטין עלול לגרום לזיהומים קשים ולבעיות בריאות נוספות. חשוב במיוחד לזכור לעולם לא להשתמש באותו הצעצוע לשימוש אנאלי ולשימוש נרתיקי או אוראלי.

החלפת בגדים תחתונים

בזמן קיום יחסי מין עלולים הבגדים התחתונים שלנו להזדהם או להתלכלך בהפרשות שונות, והדבר נכון גם אם אנו לא יכולים לראות זאת בעין. לכן חשוב להחליף לבגדים תחתונים נקיים לגמרי לאחר קיום יחסי המין, ועדיף לתחתונים מבד נושם וטבעי כמו כותנה, שיאפשר לאזור האינטימי שלנו להתאוורר מריחות ולחות.

שתיית נוזלים לשמירה על הבריאות הכללית

סקס סוער גורם לנו להוציא אנרגיה רבה ויכול לגרום להתייבשות קלה, שעלולה גם להוביל ליובש בנרתיק. עור איברי המין יכול לחוות התייבשות, מה שעלול לגרום לגירוד ולמין כואב. לכן, כדי לשמר את הסיכוך הטבעי של הנרתיק יש להקפיד על שתיית מים מספקת לפני ואחרי הסקס. שתייה מרובה עשויה לשפר את ההנאה שלכם במיטה וגם לשמור עליכם בריאים לסיבוב הבא.

מקלחת או שטיפה לאחר סקס

אין מחקר המוכיח את היתרונות של שטיפת הגוף לאחר סקס. ההמלצה הגורפת היא לשטוף את אזור אברי המין במים ובתכשירים מתאימים מייד לאחר קיום יחסי מין. סבונים נוזליים או סבונים רגילים הם לא תמיד הבחירה הטובה ביותר, משום שהם עלולים להיות בעלי חומציות שאינה מתאימה לאזור האינטימי ולגרום לגירויים ולצריבה של העור. תכשיר שיכול לשמש אותך באופן הטוב ביותר לשטיפה אינטימית לאחר סקס הוא תכשיר השטיפה האינטימית של JezV, שהיא בעלת חומציות מדוייקת לעור הפות והנרתיק ומבוססת על חומרים טבעיים שאינם מגרים את העור, אינם מייבשים אותו יתר על המידה ואינם פוגעים בו. השטיפה גם מונעת מחיידקים לא רצויים מלהתפתח בעקבות קיום יחסי המין. נסי ותהני!

 

לכל המוצרים של JezV שיעזרו לך לשמור על ההיגיינה באיזור האינטימי – לחצי כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook