המגזין

04:28 PM
מתנה לחברה הכי טובה – רעיונות כיפיים ומקוריים

מתנה לחברה הכי טובה – רעיונות כיפיים ומקוריים

ל-BFF שלך יש יום הולדת, או שסתם בא לך לפנק ולשמח אותה במתנה כיפית? אין לך זמן לחפור עכשיו ברשתות ולמצוא משהו מקורי שבאמת יביא לה תועלת, יפתיע ויעלה לה את מצב הרוח? הנה כמה רעיונות טובים שיחסכו לך זמן וכאב ראש:

מתנות לנפש

אם מדובר על חברה טובה באמת, את בוודאי מכירה אותה לעומק ויודעת בדיוק מה משמח אותה, מה היא אוהבת ומה עושה לה טוב. אבל ישנן מתנות שקשה למצוא מישהי שלא תהנה מהן, ולא משנה מה היא אוהבת בדרך כלל. אחת מן המתנות הללו היא טיפול וואטסו – טיפול מרגיע במיוחד המתבצע במים, מפחית לחצים ונעים באופן קיצוני. הוא יאפשר לחברה הכי טובה שלך להרגיש כאילו נולדה מחדש ולהגיע רעננה וקלילה למסיבת יום ההולדת שלה. בניגוד לעיסוי או טיפולים אחרים, מדובר כאן על טיפול שאינו כרוך בשום כאב או אי נוחות ואינו דורש להסיר בגדים, כך שהוא ממש מתאים לכל אחת בכל גיל.

מתנה נהדרת נוספת לנפש יכולה להיות חפיסת קלפים טיפוליים לשימוש עצמי או זוגי. קלפים טיפוליים טרנדיים מאד כרגע, וישנם סוגים רבים המוצעים ברשתות החברתיות ובאתרים השונים. מטרתם לסייע לחברה שלך לאמן את עצמה כדי שתוכל לחוות יותר אושר, להצליח יותר עסקית או מקצועית, לחוות זוגיות טובה יותר, וכד’. כדאי לבדוק מספר אפשרויות ולקרוא חוות דעת של גולשים כדי לבחור את החפיסה שתתאים ביותר לחברתך. כאן חשובה מאד ההיכרות ביניכן, מכיוון שאת בוודאי לא רוצה “לפזר מלח על הפצעים” של החברה או לפגוע בה.

אפשרות נוספת נמצאת בהיצע הגדול של קורסים וסדנאות, שכמה מהם בוודאי יכולים להתאים גם לחברה שלך. המעניינים שמצאנו הם סדנת שזירת פרחים, סדנת הכנת תכשיטים מקפסולות קפה, סדנה להלחנת שירים וסדנת קריאה וכתיבה.

מתנות לגוף

מומחי ארומתרפיה ובשמים מציעים לכל דורש בושם מותאם אישית – מתנה מיוחדת שתמיד כיף לקבל. אם את מכירה את הטעם של חברתך בבשמים וריחות תוכלי להרכיב עבורה בושם שיתאים רק לה ושלא יהיה לאף אחת אחרת. ברוב המקרים תתבקשי למלא שאלון אודותיה כדי לתת כיוונים נכונים למומחה או מומחית הבשמים ביצירת הבושם. למומחים מסויימים תצטרכי להגיע כדי להריח ניחוחות שונות ולהשתתף בהרכבת הבושם – חוויה כיפית גם עבורך!

סט סבונים טבעיים בריחות תמציות צמחים ארומתרפיות כמו לבנדר, וניל, פצ’ולי, קינמון ועוד הוא בחירה נהדרת. כל סבון טבעי מופק בעבודת יד והוא ייחודי לחלוטין. בניגוד לסבונים שקונים בסופר, המכילים חומרי ניקוי ממש כמו אלה שאנו משתמשים בהם לניקיון הרצפה שלנו, סבונים טבעיים מכילים שמנים בעלי תכונות מועילות וטובות לעורנו העדין. נסי פעם אחת סבון טבעי ותביני מייד את ההבדל המשמעותי.

מתנה נהדרת נוספת שמתאים להעניק לחברה טובה ממש היא ערכת טיפוח לאיזור האינטימי של JezV המיועדת לנסיעות, הכוללת את כל מה שתצטרך כדי להרגיש נעים ובטוח בכל רגע של היום, גם בנסיעות ובטיסות ארוכות. הערכה כוללת תיק נסיעות וורדרד וחמוד עם מוצרי הגיינה אינטימית סופר-חשובים כמו שטיפה אינטימית, קרם לאזור האינטימי ומגבונים אינטימיים, כולם בגודל מוקטן המתאים לנשיאה בכל תיק ולכל מקום.

אם עדיין לא מצאת כאן מתנה מתאימה לחברה הטובה שלך, תוכלי להציץ בעמוד המוצרים שלנו ולמצוא אפשרויות נוספות.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook