המגזין

08:07 AM
על אינטימיות בין בני זוג ומדוע היא חשובה לגוף שלך

על אינטימיות בין בני זוג ומדוע היא חשובה לגוף שלך

לאיזור הוואגינה יש נטייה “להרגיש” כל דבר שמפריע ללב, מה שהופך את האיברים האינטימיים של האישה לרגישים ביותר לכל שינוי שמתרחש בחיים שלך. אם את צוברת את הכאבים ולא חולקת את מה שמפריע לך עם בן זוגך, היי בטוחה שבשלב כזה או אחר – זה ייצא החוצה, אם לא בדרך של מילים אז בדרך של דלקת בדרכי השתן, של כאבים בבטן התחתונה, של תחושת  צריבה כשאת הולכת לשירותים ובכלל – בכל דרך שבה הגוף יאותת “אל תיגעו בי”.

 

לא לשמור דברים בבטן – פשוטו כמשמעו

אז מתי בפעם האחרונה אמרת לבן הזוג שלך שמשהו כואב לך? גילוי לב חשוב מאוד בין בני זוג ובמיוחד כשמשהו מציק ועלול להפוך לבעיה של ממש, כזאת שמפריעה לזוגיות להתנהל בצורה תקינה. מפתיע לגלות עד כמה הגוף חכם: כשקיימת קרירות והתרחקות בין בני זוג, הגוף מצליח להתריע על כך בדיוק באיזורים שמסמלים את הזוגיות: האיברים האינטימיים שלך. לא פלא, אם כן, שמקרים רבים של התפרצות פטריה או דלקת באיזור הפות, מתרחשים אצלך בעקבות תקופה שבה חווית מתח מתמשך שלא פרקת החוצה.

הגוף שלך מנסה להסביר שהוא איננו יכול להיות קרוב פיזית לבן הזוג ו”מוצא תירוצים” שלא לעשות זאת. את מרגישה את הגרד, את האדמומיות ואת הריח הרע מהפות ונמנעת מלהתקרב. בכך את מרחיקה אותך ממנו עוד יותר, כשלמעשה בחלק גדול מהמקרים – דווקא ההתקרבות והאינטימיות ביניכם, היא זו שתוביל לירידת המתח, הדרושה לגופך על מנת להחלים כראוי.

 

לדאוג אחד לשני בחיי היום יום

אינטימיות היא עניין שנבנה לאיטו, כמו מגדל גבוה שכדי להיות יציב עד לקומה הגבוהה ביותר שלו, זקוק לבסיס יציב. חיי היום יום שלך ושל בן זוגך הם הבסיס של המגדל הגבוה הזה שנקרא מערכת יחסים, שמושתת לפני הכל על אינטימיות. הקרבה החשובה הזו, נוצרת אפילו בזכות המחוות הכי קטנות שלכם, אלו שמתרחשות רק ביניכם לבין עצמכם: את קונה לו בושם וג’ל גילוח ספציפיים, כי את יודעת עד כמה זה מפריע לו כשהוא לא מגולח, הוא קונה לך תכשיר לרחצה אינטימית כי הוא יודע עד כמה ההיגיינה הנשית חשובה לך.

אם הוא יידע באיזה סבון את משתמשת ולמה חשוב לך לקנות דווקא קרם אינטימי מסוים כדי למרוח באיזור הפות – ולא רוכש עבורך קרם גוף רנדומלי אחר, זה יהיה כי טרחת להסביר לו שאיזור הפות זקוק לתכשיר עם רמת חומציות מסוימת, לכן הסבון הנוזלי הרגיל שלכם אינו מתאים עבורך.

 

ממה מתחילים? צעד אחר צעד עד ליצירת אינטימיות אמיתית

אי אפשר להאיץ מאפס למאה ביחסים. אם הגעתם למצב של התרחקות ממשית – תצטרכו ללכת בזהירות, אחד מול השנייה, כדי להגיע למצב אידיאלי ותקין של תקשורת. את יכולה להתחיל בלקחת אחריות על הבריאות שלך ואם את מרגישה שמגרד לך, שמציק ושורף, אל תמהרי להיכנס למרה שחורה ונסי לעשות שינוי מהכיוון ההפוך: במקום לבחון את הבעיות ולנסות להבין לעומק את הגורמים להתרחקות, התחילי בטיפוח קבוע של האיזורים האינטימיים שלך והעניקי להם את הטיפול הנכון והמדויק עבורם. כשהעור מקבל את ההזנה הדרושה לו, כשאת משתמשת בקרם אינטימי ויש לך ריח עדין וטבעי, את מרגישה טוב יותר עם עצמך ובטוחה יותר להתקרב.

 

אורח חיים בריא קל יותר לשמור בשניים

לשמור אחד על השנייה זה אומר גם לבחור באורח חיים שמיטיב עם שניכם וזה מתחיל במה שאתם מכניסים לתוך הפה: למזונות שונים יש השפעה על איך שהגוף מרגיש, זה את כבר יודעת. אבל האם ידעת שאפילו ריח הגוף שלך, לרבות הניחוח שיוצא מן הפות, מושפע ממה שאת אוכלת? מאכלים עזי טעם ומרובי תבלינים, עלולים לשבש את היכולת של נשים לשלוט על ריחות הגוף הטבעיים שלהן. לפעמים דווקא העניין הפעוט הזה, שמפריע לך ואת נבוכה מלספר לבן זוגך עליו, עלול להתחיל תקופה של התרחקות ובריחה מאינטימיות זוגית.

שמירה על אורח חיים בריא יכולה לעזור גם לך וגם לו, להביא את הטוב ביותר שלכם אל תוך המערכת הזוגית. כששניכם מודעים היטב לצרכים אחד של השנייה, החל מרכישת תכשיר הרחצה הנכון ועד לבחירה נבונה בתפריט מאוזן, היכולת שלכם לתפקד כזוג משתכללת וכך אפשר להצליח ולהיפתח גם בסיטואציות מורכבות יותר ולהגיע לאינטימיות אמיתית.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook