המגזין

08:22 AM
קרם אינטימי – פתרון מושלם לנשים ספורטיביות

קרם אינטימי – פתרון מושלם לנשים ספורטיביות

ההרגשה בגוף אחרי אימון מפרך בחדר כושר, יודעת כל אישה ספורטיבית, היא חסרת תחליף: האדרנלין בשמיים והאנרגיות בגוף ממלאות אותך לשעות רבות לאחר מכן. נשים שעושות ספורט באופן קבוע, הפכו את האימונים שלהן לחלק בלתי נפרד מחייהן ועבורן – מדובר בהרגל בריא ולעתים אפילו בהתמכרות, מהסוג הטוב כמובן. למרות זאת, רבות מהן עדיין לא מוצאות פתרון לעניין אחד, שאיך לומר – קצת לא נעים להודות שהוא קיים: הריח הרע שנוצר אחרי פעילות גופנית מאומצת, במיוחד באיזור האינטימי של הגוף. קרם אינטימי ריחני ונעים שתוכלי למרוח על עורך עוד לפני האימון, יעזור לך לשמור על ניחוח עדין וטבעי וימנע ריחות רעים, כך שתוכלי לשמור על הכושר שלך ולא לדאוג מהנושא הזה יותר.

איך הספורט משפיע לטובה על העור שלך

התעמלות טובה לגוף ועוזרת לנשים לשמור על הבריאות הפיזית וגם הנפשית שלהן. ספורט מסייע לזירוז תהליכי עיכול והרזייה, אבל החיטוב של הגוף הוא הצ’ופר העיקרי והגורם המרכזי למוטיבציה של נשים רבות, שמתחילות לעסוק באימונים ספורטיביים. אבל האם ידעת עד כמה ספורט יכול לשפר את מצב עורך?

הזרימה המוגברת של הדם כשאת מתאמצת, עוזרת לחמצן להגיע עד לעור ומשפרת את המראה שלו. הלחיים הסמוקות שלך כשאת אחרי ריצה? זה בדיוק זה. האנדורפינים שמגיעים לכל חלק בגופך ומציפים אותך בתשוקה לחיים, מסייעים להפיג לחצים ו”על הדרך” גורמים גם לעור שלך להיראות נפלא. אפילו לזיעה שעל העור, שאולי מציקה לך וגורמת לך להרגיש דביקות מסויימת ואי נוחות, יש תפקיד חשוב בשמירה על בריאות העור כיוון שהיא מסלקת ממנו רעלים. אבל כל היתרונות הנפלאים הללו לעתים נשכחים, כשבסופו של אימון את מרגישה שנודף ממך ריח רע.

להזיע זה בריא – אך האם ניתן למנוע ריח של זיעה?

אין כמו מקלחת צוננת אחרי אימון מפרך, כזאת שמעניקה לך את הרענון הדרוש לגוף, אחרי שעבדת כל כך קשה. אבל הריח הלא נעים שמגיע כאשר את מסיימת את ההתעמלות שלך, עלול להפריע לך מאוד ובמקרה שהמקלחת לא זמינה עבורך באופן מיידי, הוא עלול להוות מטרד של ממש. מניעת הזעה איננה דבר בריא: הגוף נפטר מרעלים באמצעות הזיעה ולכן היא נחשבת לתופעה בריאה, כאמור, שבין היתר גם מסייעת לגוף לווסת את החום המצטבר בו.

למרות זאת, אין זה אומר שהריח הרע שעולה מן הגוף אחרי התעמלות ובמיוחד מאיזור הפות, חייב ללוות אותך בכל פעם שאת מעוניינת לעשות ספורט. מניעת ריחות של זיעה היא בהחלט חיונית ואפשרית, אם מבצעים את הפעולות הנדרשות עוד לפני שהאימון מתחיל: מריחת קרם אינטימי המרכך את העור ומבשם אותו קלות, ינטרל את ריח הזיעה ויהווה מעין “מגן” עבורך, בשלב החשוב שבין האימון עצמו, לבין המקלחת שאחרי. על ידי מריחת הקרם לפני האימון, לא תהיי מתוחה שאולי את מדיפה ריח לא נעים, אלא תרגישי נינוחה ובטוחה בעצמך – כך שבמקרה הצורך, תוכלי להמשיך את יומך כרגיל ולסיים את כל הסידורים שתכננת לך, עוד לפני שתגיעי למקלחת.

לחות יתר באיזור האינטימי: מדוע חשוב לאוורר את הגוף?

העור שלך, ממש כמוך – צריך לנשום. את יודעת את זה ובכל זאת כנראה ממשיכה להקשות עליו לנשום,  מבלי להתכוון, על ידי לבישת בדים שאינם מאווררים אלא “לוכדים” את הלחות של הגוף בתוכם, כגון פוליאסטר או ניילון. הקפידי על לבוש שמתאים לפעילות הגופנית שאת מבצעת וכשמדובר באיזור הפות – נסי ללבוש אך ורק תחתונים העשויים מכותנה, לפחות במהלך האימונים שלך. כותנה היא בד “נושם” שמאפשר לסביבת הוואגינה להתאוורר.

המטרה היא לצבור מינימום של לחות, שעלולה להפוך לכר פורה לחיידקים ובקטריות, אם לא תשמרי על היגיינה מתאימה. בהפסקות במהלך האימון, אם ניתן, תוכלי לרענן את האיזור האינטימי בעזרת מגבון איננטימי לח הארוז באופן סטרילי, שקל לשאת לכל מקום ולהשתמש בו בקלות, במהלך גיחה קצרה לשירותים.תוכלי גם לקחת איתך תכשירי רחצה ייעודיים, אל חדר הכושר: אם את נוהגת להתקלח במכון עצמו, מייד לאחר האימון, קחי עמך בתיק מוצרים בגודל מוקטן והעניקי לעצמך טיפול מפנק מאלף ועד תו, שיגרום לך לצאת מהמקלחת מוכנה ורעננה להמשך היום.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook