המגזין

07:55 AM
3 טיפים מעשיים שיגרמו לך להריח טוב יותר לאחר האמבטיה

3 טיפים מעשיים שיגרמו לך להריח טוב יותר לאחר האמבטיה

אין יותר כיף מאמבטיה חמה אחרי יום מפרך. היא מרגיעה, מרפה את השרירים שלנו ומותירה אותנו עם תחושה נעימה ונקייה. איך ניתן למקסם את חוויית האמבטיה שלך ולהריח נפלא אחריה לאורך זמן? הנה כמה טיפים שכדאי לאמץ:

יתרונות האמבטיה

יתרונות האמבטיה התגלו כבר לפני אלפי שנים, והמנהג של טבילה ארוכה ורחצה באמבט אומץ על ידי עמים עתיקים רבים. הרומאים היו חסידי אמבטיות, והקפידו להציב בתי מרחץ מפוארים מצופים שיש ובעלי רצפות מחוממות בכל מקום שאליו הגיעו. ניתן למצוא מרחצאות בכל רחבי העולם העתיק, כולל על גבי הר המצדה, בקיסריה ועוד. מדוע אנשים מכל העולם ובכל הזמנים התאהבו כל כך באמבטיות? משום שלרחצה ארוכה באמבטיה יתרונות רבים, פיזיים ונפשיים. האמבטיה נהדרת לעור ולהגיינה שלך מכיוון שהיא מסירה לכלוך ושמנים שהצטברו על העור במהלך היום. היא יעילה במיוחד לניקיון הגוף מכיוון שהשקיעה והשהייה הארוכה במים עם סבון מאפשרת לנקות את כל הגוף באופן מלא ולשחרר רעלים שהצטברו בעור. אמבטיה חמה מרעננת ויכולה לסייע גם בהפחתת כאבי והתכווצויות שרירים וכאבי מפרקים.

מבחינה נפשית, רחצה באמבטיה היא תרפויטית ומרגיעה, מפחיתה לחצים ומתחים, נוסכת נמנום ומסייעת לשינה טובה יותר בלילה. זוהי דרך נפלאה וטבעית להירגע אחרי יום עבודה ארוך, המספקת לך קצת זמן שקט ושלו לעצמך,  לחשוב, להאזין למוסיקה, לנוח ולהתנתק מכל השגעון שבחוץ. לכן רחצה באמבטיה בדרך כלל משפרת מאד את מצב הרוח ואת התפקוד לאחריה.

איך מכינים אמבטיה טובה?

אמבטיה אינה עניין מסובך, אבל ישנם כמה כללים שכדאי לשמור עליהם. ראשית, הקפידו על ניקיון האמבטיה – אל תתרחצו באמבטיה שאינה נקייה כמו שצריך. חממו מראש את דוד המים אם יש צורך, והכינו מגבת רכה ונקייה שתעטוף אתכם בתום הרחצה. בחרו את התכשירים שבהם תרצו להשתמש בזמן האמבט – סבונים (רצוי טבעיים), שמפו ומרכך או מסיכה לשיער, שמנים ריחניים או קצף, וכד’. ניתן להוסיף מלחים או מינרלים בריאים לאמבטיה שלכם, אך אל תגזימו – שימוש ביותר מדי תכשירים עלול לפגוע ולייבש את עורכן ושערכן.

כאשר אתם ממלאים את האמבט, השתמשו במים מעט חמים יותר מכפי שנוח לכם, מכיוון שעד תום המילוי הם לרוב מצטננים מעט. טמפרטורה נכונה חשובה מכיוון שיש לה השפעה על טמפרטורת הגוף וזרימת הדם, וכאמור – על הרפיית השרירים והפחתת התכווצויות ודלקות מפרקים. לא מומלץ לשהות באמבטיה זמן רב מדי משום שזה עלול לייבש את העור.

איך להריח טוב יותר לאחר האמבטיה?

טיפ מס’ 1 – ייבשי היטב את גופך במגבת נקייה, ומרחי דאודורנט אך ורק לאחר רחצה ועל עור יבש לחלוטין. שימוש בדאודורנט על עור שאינו יבש לגמרי עלול להיות בלתי יעיל ואף לגרום להופעת גירויים, פריחות וריח לא נעים.

טיפ מס’ 2 – לאחר הרחצה אווררי את גופך, ובעיקר את האזורים האינטימיים שלך, באמצעות לבישת בגדים רפויים העשויים מבדים טבעיים ונושמים. לבישת תחתוני כותנה היא הבריאה ביותר לעורך, תמנע יובש או לחות יתר וכן התפתחות חיידקים בלתי בריאים שעלולים לגרום לריח רע לנדוף מאזור הפות והנרתיק.

טיפ מס’ 3 – קרם אינטימי של אינטימה יוצר שכבת הגנה על העור שלך באזורים האינטימיים. בשימוש נכון, הוא יכול להגן על עורך ולספק אפקט דאודורנט לאורך כחמישה ימים. הקרם מונע הופעת ריחות לא נעימים ותופעות לא רצויות בעור גם בימים חמים מאד וגם כשאת במחזור. הוא מבוסס על תמציות צמחים אורגניות המתאימות במיוחד לעור הרגיש של האזור. נסי פעם אחת ותתמכרי מייד.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook