המגזין

07:58 AM
5 טיפים מנצחים לשימוש במגבונים אינטימיים

5 טיפים מנצחים לשימוש במגבונים אינטימיים

כנשים עסוקות ופעילות, לא תמיד יש לנו זמן לקפוץ למקלחת להתרעננות, בטח שלא בימים עמוסים במיוחד ובסדר יום הקדחתני של רובנו. אחת הדרכים להרגיש רעננות בכל זאת היא להשתמש במגבונים אינטימיים המיועדים להיגיינה אישית ולמתן הרגשה בטוחה לאורך היום. הם מספקים תחושה נעימה גם בימים חמים ולחים ומונעים ריחות לא נעימים. הנה כמה טיפים לשימוש נכון במגבונים האינטימיים שלך:

 

טיפ מס’ 1 – דאגי שתמיד יהיו לך מגבונים אינטימיים בהישג יד

הכי מעצבן זה להרגיש לא רעננה ולגלות שאין עלייך מגבונים שתוכלי להשתמש בהם בכל רגע שבא לך. לכן כדאי לרכוש מספר אריזות מגבונים ולהחזיק אותן במקומות שבהם את נוהגת לשהות במשך היום – בבית ובעבודה. החזיקי אריזה גם בתיק שלך, כדי שאף פעם לא תתקעי ללא מגבונים בכל מקום שבו תהיי.

 

טיפ מס’ 2 – שמרי על המגבונים שלך היטב

כדי שהמגבונים יישארו טריים ונקיים ולא יתקלקלו או יזדהמו, יש לשמור עליהם באריזה סגורה ובמקום קריר ויבש כמו תיק, מגירה במשרד, בארון התמרוקים בבית, וכד’. הוציאי מגבון אחד או שניים והשתמשי בהם מייד. שימוש מאוחר יותר עלול לפגום בטריותם של המגבונים – הם עלולים להזדהם ולהתייבש כאשר הם באוויר הפתוח לאורך זמן. לאחר השימוש אטמי שוב את האריזה והדקי היטב. דרך אגב, אין לזרוק את המגבונים לאסלת השירותים לאחר השימוש, אלא רק לפח האשפה. זריקת המגבונים לאסלה עלולה לגרום לסתימות.

 

טיפ מס’ 3 – השתמשי במגבונים ברגעים אסטרטגיים

כדי להגיע ליעילות מקסימלית של המגבונים, מומלץ להשתמש בהם ברגעים רלוונטיים. למשל, תוכלי להשתמש בהם לאחר שאת מגיעה לעבודה אחרי נסיעה ארוכה ומתישה בפקקים, כאשר את מרגישה שאת מתחילה להזיע או לאחר פעילות גופנית. מומלץ להשתמש במגבון לפני יציאה מהבית אם אין לך זמן למקלחת זריזה, וכמובן – לפני דייט חשוב ליתר בטחון.

טיפ מס’ 4 – הימנעי משימוש יתר

מגבונים אינטימיים טובים משמשים כסוג של דאודורנט, השומר ומגן על עורך לאורך זמן, מונע הזעה וריחות רעים. לכן אין צורך להשתמש במגבונים לעיתים תכופות, וזה אפילו עלול לגרום לתופעות לא רצויות. מגבון אחד פעם-פעמיים ביום בדרך כלל מספיקים לשמירה על רעננות ונותנים בוסט מספיק לבטחון העצמי שלך. בזמן מחזור או כשחם מאד, אפשר להגביר מעט את השימוש. המגבונים אינם אמורים להחליף רחצה לפחות פעם ביום. אנחנו מבינים שמגבונים אינטימיים הם עניין ממכר, אבל השתדלי שלא להגזים בשימוש בהם.

טיפ מס’ 5 – בחרי מגבונים המתאימים לעורך

לא כל המגבונים האינטימיים נולדו שווים, וחלקם ממש לא מותאמים במיוחד לאזור האינטימי הנשי. בדקי היטב לפני שאת קונה – האם המגבונים עשויים ממרכיבים טבעיים? מתמציות צמחים הידועים כמתאימים לטיפול בפות, כמו קלנדולה וקמומיל, למשל? האם הם מותאמים ספציפית לרמת החומציות של העור באזור האינטימי? האם הם ארוזים באופן נוח לשימוש ובאופן שישמור על טריותם? רכשי רק מגבונים העונים בחיוב על כל השאלות הנ”ל.

מגבונים אינטימיים המספקים את כל הצרכים הללו ועוד הם המגבונים האינטימיים של אינטימה, המבוססים על תמציות צמחים אורגניות של קמומיל, אלוורה, קלנדולה וחמוציות, הידועות כמתאימות לאזור הפות. המגבונים של אינטימה הם בעלי רמת חומציות המותאמת במיוחד לאזור, ארוזים בקפידה ונוחים מאד לשימוש. שווה לנסות!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook