המגזין

07:50 AM
5 טיפים מנצחים שיגרמו לך להריח נפלא בדייט ראשון

5 טיפים מנצחים שיגרמו לך להריח נפלא בדייט ראשון

דייט ראשון תמיד מלחיץ ומעורר התרגשות, וחשוב לנו לעשות רושם טוב, להיראות במיטבנו ולהריח נפלא. אז איך אפשר להבטיח שנשאיר אחרינו שובל ניחוח נשי מדהים ומשכר שיסחרר כל בן זוג פוטנציאלי? הנה חמישה טיפים חשובים:

טיפ מס’ 1 – אל תגזימי!

כולנו אוהבות להשתמש בתכשירי הגיינה וטיפוח בעלי ריח טוב, אבל שימוש ביותר מדי תכשירים בעלי ריחות חזקים מדי עלולים לגרום להתנגשות ריחות ולתוצאה הלא-רצוייה של ריח חריף מדי שאינו נעים לאף. כדאי להיזהר בעניין ולבחור בתכשירים בעלי ניחוח קל ועדין בלבד, ולהימנע משימוש ביותר מדי מהם. זכרו שגופנו מפריש פרומונים – הורמוני ריח טבעיים – שאנו לא רוצות להסתירם מכיוון שהם מסייעים במשיכת בן זוג ממש כמו אצל בעלי החיים. אז אם את אוהבת להשתמש בבושם מסויים, קני לעצמך גם את קרם הגוף שלו כדי שתוכלי להימנע משימוש בקרם גוף בעל ריח סותר. בקיצור, לא צריך גם קצפי אמבט ריחניים, גם דאודורנט בעל ריח חזק, גם תכשירי שיער בעלי ריח דומיננטי, גם בגדים מבושמים וגם בושם בנוסף. תרגיעי!

טיפ מס’ 2 – הימנעי מאכילת מזונות בעלי ריח חריף

לא חייבים לאכול מנה עשירה בשום לפני הדייט שלך, וגם עמבה בשווארמה שלך לא חיונית בדיוק ביום של הדייט. אם את רוצה ריח גוף נעים שיגרום לדייט שלך להרגיש נעים ונוח איתך, הימנעי מאכילת מזונות בעלי ריחות עזים ביום-יומיים שלפני המפגש, מכיוון שריחות אלו עלולים להיות מופרשים מעורך במשך שעות ארוכות לאחר אכילתם של מאכלים אלו. תמיד תוכלי להיעזר גם במסטיק או סוכריית מנטה.

טיפ מס’ 3 – ביגוד מתאים לדייט זה לא רק סטייל

כאשר אנחנו חושבות על מה ללבוש לדייט, אנחנו צריכות לקחת בחשבון לא רק אופנה וסטייל, אלא גם את הריח שלנו. לא מומלץ ללבוש בגדים חמים מדי שיגרמו לנו להזיע לפני הדייט, וכדאי להקפיד על בגדים העשויים מבדים טבעיים אווריריים ו”נושמים” שיאפשרו לגוף שלנו לאוורר את עצמו וישמרו על ריחו הטוב.

טיפ מס’ 4 – נסי לשמור על מצב רוח טוב ורגוע

המצב הנפשי שלנו משפיע על ריח גופנו. כאשר אנחנו לחוצות, הגוף מפריש חומרי סטרס שעלולים להיות בעלי ריח פחות נעים וגם מזיע יותר כדי לנדף את העלייה בטמפרטורה הטבעית שלו. הורמוני הסטרס בגוף עלולים גם לגרום לדלקות במקומות שונים בגוף, שגם להן השפעה על הריח שלנו. נשמי עמוק, עשי מדיטציה, האזיני למוסיקה או הרגיעי את עצמך בכל דרך אחרת שעובדת עבורך היטב.

טיפ’ מס’ 5 – אל תשכחי מקומות נסתרים

כן, צריך לצחצח שיניים שוב לפני הדייט, אבל לא רק. כדאי לא לשכוח צחצוח של חלל הפה והלשון באמצעות מברשת לשון מתאימה, ואם אפשר – להשתמש גם בקסמי שיניים או חוט דנטלי לניקיון מלא של הפה. סיבה משמעותית לריח רע מהפה הוא דווקא לכלוך וחיידקים שהצטברו על הלשון, בחלל הפה ובכיסי החניכיים. הגיינת פה טובה יכולה למנוע לחלוטין ריחות לא נעימים מהפה. אם הריח מגיע ממערכת העיכול, תוכלי לשתות חליטת לימון לפני הפגישה כדי למנוע ריח לא נעים.

הפה אינו המקור היחיד לריח רע שאנו נוהגים לשכוח לטפל בו באופן יסודי. הקפידי על ניקיון כל האזורים הנסתרים שלך, כולל מתחת לקפלי עור, מתחת לשדיים, מאחורי ברכיים ואוזניים, וכד’.

אחד האזורים הזקוקים להגיינה מוקפדת במיוחד הוא האזור האינטימי שלנו. כדי למנוע ריח רע מאזור הפות והנרתיק רצוי להשתמש בתכשירים המותאמים במיוחד לאזור. תוכלי למשל לשאת איתך מגבונים לחים אינטימיים, שמאפשרים לך לרענן את האזור ומונעים ריחות לא נעימים ממנו למשך שעות ארוכות, גם בימים הכי חמים וכאשר את מזיעה מהתרגשות לפני הדייט. המגבונים טבולים בתמציות צמחים אורגניות ומותאמים לרמת החומציות המדוייקת של עור האזור. ניגוב קצר בשירותים לפני הדייט, ואת מסודרת!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook