המגזין

03:09 PM
ג’ל אמבט לפינוק אמיתי – מה כדאי לדעת?

ג’ל אמבט לפינוק אמיתי – מה כדאי לדעת?

לא תמיד יש לנו זמן לטפל בעצמנו כמו שצריך, אבל תמיד יש זמן למקלחת טובה ומפנקת שמרגיעה, מענגת ומטפחת את העור. אם גם אתן מרגישות שהמקלחת היומית היא הזמן שהוא רק שלכן, שבו אתן יכולות לקחת פסק זמן ולנשום לפני או אחרי יום עבודה מתיש, קראו כיצד סדרת ג’ל האמבט החדשה שלנו מאפשרת לכן לקבל קצת יותר מהמקלחת שלכן:

בשנות האלפיים ניכרת מגמה של מעבר מן הסבונים התעשייתיים שנהגנו להתרחץ עמם לשימוש בג’ל רחצה. מהם יתרונותיו של ג’ל אמבט ומדוע הוא כל כך אהוב?

יתרונות ג’ל אמבט או רחצה

ג’ל אמבט הוא מוצר המעניק לחות רבה יותר לעורך מכל תכשיר ניקוי אחר. הוא שומר על העור ואינו מסיר ממנו את השמנים הטבעיים שלו. סבונים תעשייתיים או ג’ל רחצה שאינו טבעי הם פעמים רבות בעלי רמת חומציות גבוהה, מה שעלול לגרום לגירוי ולשינויים במרקם העור. הדבר מסוכן לכל סוג עור, אך במיוחד אם יש לך עור רגיש, אם את חיה באקלים חם ויבש או אם את סובלת מעור יבש. זאת הסיבה לכך שרופאי עור ממליצים לאנשים הסובלים מבעיות עור כרוניות כמו אקזמה, פסוריאזיס או אקנה להשתמש בתחליב או ג’ל רחצה עדין.

יתרון נוסף של ג’ל הרחצה הוא שהוא מספק קצף מפנק גם בקרצוף מינימלי. קצף טוב מסייע להשגת נקיון יסודי יותר ויוצר תחושה נעימה מאד על הגוף. סבונים רגילים אינם מקציפים כמו ג’ל רחצה, ולכן המקלחת עמם פחות מהנה.

גם בהגיינה ג’ל אמבט מנצח אפשרויות אחרות. הג’ל נשמר בבקבוק סגור שאינו מאפשר לו לפתח שכבת חיידקים. בכל לחיצה משתחררת כמות מסויימת, וכל שאר החומר נותר מוגן בתוך הבקבוק. יש בכך גם חסכון, מכיוון שאת יכולה לשלוט באופן מוחלט בכמות בה את משתמשת. בתנאי אחסון נכונים, ג’ל אמבט יחזיק מעמד ויישמר טרי הרבה יותר זמן מאופציות אחרות.

ומה עוד נהדר בג’ל אמבט?

כשזה מגיע לנוחות, ג’ל רחצה מנצח בקלות. קל יותר להשתמש בו גם בבית, ובמיוחד כשאת בנסיעות. רוב המיכלים של ג’לים לאמבט ניתנים לנעילה ואטימה, כך שניתן לקחת אותם איתך לכל מקום. סבונים מוצקים עלולים להיוותר דביקים ורטובים והם בעייתיים לאחסון ולנשיאה. הפורמט של ג’ל הרחצה מאפשר לך ליהנות מאופן הניקיון האהוב עלייך והריח המועדף שלך בכל מקום שלא תהיי.

איך בוחרים ג’ל רחצה?

בסופו של דבר, הבחירה בג’ל הרחצה הנכון לך תלויה בצרכי העור שלך ובהעדפה אישית למרקם ולריח. חשוב מאד לבחור בתכשירי רחצה שאינם מכילים חומרים מסוכנים או אסורים, ושהם בעלי תווית אישור משרד הבריאות. למי מאיתנו שבאמת חשוב לה לשמור על העור שלה, כדאי לבחור בג’ל אמבט בעל מרכיבים טבעיים ככל האפשר.

סדרת ג’ל המקלחת והאמבט החדשה של חברת ג’אז וי מיוצרת מחומרים בטוחים בלבד, ללא חומרי SLS, פרבנים, סולפטים או גלוטן מסוכנים לבריאות. הג’לים מכילים מעל ל-53% מרכיבים טבעיים לחלוטין, ומעל ל-98% מרכיבים ממקור טבעי. הג’ל מגיע בשלושה ריחות נפלאים – טוליפס (צבעונים), לבנדר ופריחת דובדבן. המרקם שלו חלק ועשיר, והוא מעניק לא רק נקיון מלא לעור, אלא גם לחות רבה ושמירה על רמת החומציות הטבעית של העור. תוכלי להשתמש בו מדי יום מבלי לחשוש מיובש או גירוי בעורך, וליהנות בכל מקלחת או אמבטיה מרגעים קסומים של שלווה, מנוחה והרפייה. נסי את ג’ל האמבט הטבעי החדש – העור שלכך יודה לך על כך!

לקטלוג המלא שלנו – לחצי כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook