המגזין

03:45 PM
האם את באמת מוכנה ליום החתונה שלך? כל הסודות להריח נפלא ביום החשוב בחייך

האם את באמת מוכנה ליום החתונה שלך? כל הסודות להריח נפלא ביום החשוב בחייך

יום החתונה שלך הוא אחד הימים המיוחדים והחשובים בחייך, וזה הכי טבעי לרצות שהכל יהיה מושלם בו, בין אם זה התפריט של הקייטרינג, הפרחים וכמובן איך שאת נראית ומריחה. חשוב לעשות את ההכנות הדרושות כדי להבטיח שהיום יעבור כמתוכנן. כדי שתריחי נפלא לאורך כל היום ביום חתונתך, הנה כמה טיפים וטריקים שיסייעו לך בעניין:

ניחוח פרטי הלבוש שלך

שמלת הכלה שלך מגיעה מסלון הכלות או המעצב יום-יומיים לפני יום החתונה. בנוסף לשמלה, יש לך גם אביזרים כמו נעליים, גרביים ותחתונים. שמרי לכל אלה את האזור הכי טוב בארון שלך, וכדי לשמור על ריח טוב מהם התיזי את הבושם האהוב עלייך בארון לפחות פעם ביום. פעולה זו תותיר את כל פרטי הלבוש המיועדים ליום החתונה עם ריח נעים אך לא כבד מדי. תוכלי גם לפזר שקיקי ריח במגירות הבגדים התחתונים שלך לפריטים כמו חזיות ותחתונים. אם את נועלת נעליים סגורות, התיזי ספריי נגד ריח מיוחד לנעליים כדי שכפות הרגליים שלך ביום החתונה יישארו רעננות ובעלות ריח נעים לאורך כל היום.

בישום הגוף

לאחר המקלחת, יבשי את גופך ומרחי קרם לחות. לאחר מכן רססי בושם ישירות על פלג הגוף העליון שלך כך שקרם הלחות יוכל לספוג אותו ביעילות. בשמי גם אזורים כמו הקרסוליים שלך, הצדדים הפנימיים של המרפקים, ומתחת לחזה.
בזמן עיצוב השיער ביום החתונה, תוכלי לבקש ממי שמעצב את שערך לרסס את הבושם שלך על מברשת השיער לקראת סוף העיצוב. הניחי למברשת להתייבש מספר שניות, ואז השתמשי בה להברשת וסידור השיער.
מצד שני, נסי לא להגזים בערבוב הריחות וכמותם. וודאי שהריחות השונים מתאימים היטב ואינם משתלטים או מתנגדים זה לזה. אם אינך בטוחה לגבי שילוב הריחות השונים של התכשירים שאת משתמשת בהם, השתמשי באותו ריח בכל התכשירים או לפחות ברובם.

השתמשי בשמנים אתריים

שמנים אתריים ריחניים מוסיפים שכבה של ריח טבעי ונעים, במיוחד שמנים טבעיים כמו לבנדר או שמן ורדים, שהוספת טיפה או שתיים מהם תעשה את כל ההבדל. במצבם הטבעי, לפני עיבוד, ריחם של שמנים אלה חזק יותר והם מחזיקים מעמד לאורך זמן רב יותר מאשר תכשירי בישום אחרים. עוד אופציה היא שמני גוף ללא ריח, שיכולים לשמש גם כקרמי לחות נהדרים. כאשר את מורחת שמני גוף ומפזרת מעליהם בושם, סביר יותר שהריח הנעים שלו ייספג טוב יותר ייוותר על גופך לזמן ארוך יותר.

הקפידי על מה שאת אוכלת

ביום (ורצוי יומיים) לפני החתונה וביום החתונה עצמו השתדלי להימנע ממאכלים מסוימים, כגון שום, בצל ועירית, העלולים לגרום להופעת ריח רע מהפה. רצוי גם להימנע ממזונות המכבידים על העיכול כגון כרובית, ברוקולי, קטניות וכד’, משום שגם כך סביר שהבטן שלך תתהפך לפני החתונה מרוב התרגשות. עדיף לצרוך מזונות קלים לעיכול ולא מתובלים מאד.

אל תשכחי דאודורנט, בכל חלקי הגוף

מלבד דאודורנט אנטי-פרספירנט רגיל העוזר במניעת זיעה וריח זיעה, כדאי מאד לשקול דאודורנט אינטימי המיועד לאזור הפות והנרתיק. הדאודורנט האינטימי של אינטימה יכול לשמור על האזור האינטימי שלך מוגן מריחות לא נעימים במשך ימים שלמים, ולכן מומלץ מאד להשתמש בו לאחר הרחצה ביום החתונה.
בנוסף, תוכלי לקחת איתך תיק טיפוח עם מגבונים אינטימיים לשעת חירום. אם במשך היום תרצי להתרענן ולהרגיש נקייה גם באזור האינטימי שלך, תוכלי תמיד לקפוץ לשירותים, לשלוף מגבון ולהתנקות. זה יתן לך תחושת בטחון נוספת והרגשה נעימה לכל אורך היום.
שיהיה במזל טוב!!

לכל המוצרים שלנו לאיזור האי נטימי – לחצי כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook