המגזין

04:15 PM
מה לעשות כשלבן זוג יש הרגלי היגיינה לא טובים שמשפיעים גם עלייך?

מה לעשות כשלבן זוג יש הרגלי היגיינה לא טובים שמשפיעים גם עלייך?

הכרת בחור מהמם ואת חולה עליו, אבל, איך לומר, הגיינה היא לא הצד החזק שלו? זה יכול להשפיע גם עלייך ולפגוע ביחסים ביניכם ואפילו בבריאות שלך. איך מתמודדים?

גברים, במיוחד בדורות המילניאלז ומטה, מודעים היום מאד לנושא ההגיינה האישית והרבה מהם מקפידים על טיפוח הגוף, רחצה ושימוש בתכשירי הגיינה, דאודורנט, בושם וכד’. אך מדי פעם אנו נתקלות בגברים שעדיין לא התעדכנו ולא משקיעים בטיפוח והגיינה, וזאת עלולה להיות בעיה שתפגע בך ובאהבה שלכם, גם כשכל השאר עובד נהדר. כדאי לנסות ולאתר את הבעיות ולטפל בהן מוקדם ככל הניתן כדי למנוע פגיעה בשניכם בטווח הארוך.

איך תדעי אם לבחור יש היגיינה גרועה?

אם את רק בתחילת הקשר עם מישהו, נדאי שתנסי כבר בשלב הזה לשים לב לסימנים המעידים על כך שאולי יש לו אישיוז עם הגיינה. סימנים אלה יכולים לכלול ריח גוף לא רענן, שיער לא חפוף ושומני, ריח רע מהפה, מזון תקוע בין השיניים, חניכיים אדומים, בגדים שנראים כאילו לא כובסו, ציפורניים מלוכלכות ולא קצוצות או שעווה באוזניים. כל אלה הם תוצאות של הגיינה לקוייה וחוסר תשומת לב למראה החיצוני ולנקיון הגוף. זה לא אומר שאת חייבת לוותר מראש על הקשר, אבל כן כדאי להיות מודעת לבעיות שעלולות לצוץ בהמשך בהקשר הזה.

לקטלוג המוצרים לאיזור האינטימי מבית JezV – לחצי כאן

מה עושים אם לבן הזוג יש היגיינה לקויה?

“היגיינה לקויה יכולה להשפיע רבות על מערכות יחסים”, אמר קורט סמית’, מטפל קליפורני נודע המתמחה בייעוץ לגברים למגזין ה-HuffPost. “ברור שזה יכול להשפיע על משיכה ואינטימיות פיזית, אבל גם על התקשורת בין בני הזוג, מכיוון שבעיית ההגיינה עלולה להפוך למקור לקונפליקט קבוע”.אם את כבר נמצאת בקשר יציב עם מישהו שההגיינה שלו לא להיט, אל תתייאשי, יש מה לעשות. הדבר הראשון שמומלץ לנסות הוא לגלות את שורש הבעייה, מהיכן נובעים חוסר תשומת הלב להגיינה וההרגלים הרעים. בירור מקורות העניין יכול לסייע לך לגלות אמפתיה כלפי בן זוגך, להבין את הקשיים שלו ולבחור דרך התמודדות מתאימה לשניכם.אחת הדרכים המתוחכמות לעורר מודעות אצל בן הזוג לנושא ההגיינה היא לדבר על הנושא בהקשר של אנשים אחרים, כמו דמויות בטלוויזיה או אנשים בעבודה שלך. תוכלי לספר לו למשל על מישהו במקום עבודתך שנודף ממנו ריח ממש לא נעים או שהשיניים שלו אף פעם לא נראות נקיות. או אולי להעיר על דמות בסדרת טלוויזיה שהשיער שלה נראה שומני ולא נקי. “טפטוף” מדי פעם של רמזים מסוג זה עשוי בהחלט להספיק לעורר את תשומת ליבו של בן זוגך להגיינה האישית שלו, מכיוון שהוא ייווכח עד כמה העניין חשוב לך.

דרך נוספת להתמודד עם הבעייה היא להציע מקלחת משותפת, במיוחד לפני מגע אינטימי. תוכלי לסבן את בן זוגך ולקרצף אותו כחלק מהמשחק המקדים שלכם, וזה אפילו יכול להכניס את שניכם למצב רוח מתאים. בזמן הרחצה הדגימי מה את עושה כדי לוודא שאת מריחה היטב, השתמשי בדאודורנט אחרי המקלחת ודברי על כך שאת עושה זאת כי ממש חשוב לך לשמור על ריח טוב לאורך זמן.

ישנן נשים שבאופן קבוע מבקשות מבני זוגם לצחצח שיניים לפני נשיקות, וישנן כאלה הרוכשות תכשירים הגייניים ומוצרי רחצה עבור בני זוגם תחת התירוץ של “קניתי לך משהו כדי לפנק אותך”.

שמרי על הגיינה טובה בעצמך

אל תתני להרגלי ההגיינה הרעים של בן זוגך לקלקל את שלך. זה חשוב לבריאות שלך וגם מדגים לו התנהגות נכונה בהקשר הזה. אל תוותרי על רחצה יומיומית, החלפת מגבת תכופה, צחצוח שיניים, שימוש בקיסמים דנטליים וחוט דנטלי וביקור סדיר אצל השיננית. השתמשי בדאודורנט אחרי הרחצה, והחליפי תחבושות הגייניות או טמפונים לעיתים קרובות בזמן המחזור החודשי. באזור האינטימי, השתמשי בקרם האינטימי של אינטימה כדי להשיג ריח ותחושה נעימים באזור לאורף זמן, והחזיקי בתיקך מגבונים אינטימיים של אינטימה שתוכלי להשתמש בהם בכל פעם שאינך מרגישה מספיק רעננה. בהצלחה לשניכם!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook