המגזין

01:37 PM
עובדת שעות ארוכות? קבלי 8 טיפים שיגרמו לך להריח נפלא כל היום

עובדת שעות ארוכות? קבלי 8 טיפים שיגרמו לך להריח נפלא כל היום

רובנו עובדות שעות ארוכות ביום וממשיכות להיות עסוקות מאד גם לפני ואחרי שעות העבודה, כך שבדרך כלל אין לנו מספיק הזדמנויות לרענן את עצמנו ולטפל בריח הגוף והבגדים שלנו במשך היום. מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לוודא שנריח נהדר כל הזמן? הנה טיפים פרקטיים שכל אחת יכולה לאמץ:

ריח הגוף שלנו מושפע מגורמים רבים

הדרך הטובה ביותר להריח נפלא היא להכיר את הגוף שלנו. אנו חייבות להבין כיצד הוא מגיב לריחות תכשירים שונים, אבקות כביסה, בשמים וכד’. אנו צריכות לשים לב לאופן שבו ריח הגוף שלנו משתנה בתקופות וזמנים שונים, וללמוד כיצד להשפיע עליו באופן הרצוי לנו.

במשך מאות שנים, אנשים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל התרבויות האנושיות השתמשו במקורות שונים של ניחוחות ובשמנים ריחניים כדי לרענן את ריח גופם. היום יש בידינו הרבה יותר אפשרויות להבטיח שאנחנו מריחות נהדר.

טיפ ראשון: לשתות הרבה מים

הדבר הכי בסיסי שאת יכולה לעשות כדי להריח טוב לאורך זמן הוא פשוט לשתות מים. מים, שהם באמת סם החיים, מאפשרים פעולה אופטימלית של כל מערכות הגוף שלך. הם מדללים ריחות לא נעימים העולים ממערכת העיכול שלך ומאפשרים לגוף שלך לצנן את עצמו, ולכן להזיע פחות.

טיפ שני: שפריץ בושם בארון

אם את רוצה להבטיח שהבגדים שלך יריחו לאורך זמן בניחוח הבושם האהוב עלייך, התיזי אותו מספר פעמים בארון שלך פעם בשבוע, בהתאם לעוצמה הרצויה של הריח. ככל שתתיזי את הבושם קרוב יותר לבגדים, כך עוצמת הריח תהיה חזקה יותר. תוכלי גם להניח שקית טבליות ריח שעליה תתיזי את הבושם שלך במגירת הלבנים שלך, כדי שגם הם יריחו נעים ובאופן המתאים לריח הבגדים והגוף שלך.

טיפ שלישי: בשמי את מברשת השיער שלך

רססי את מברשת השיער שלך בבושם שלך, לעולם לא ישירות על השיער, מכיוון שמגע ישיר עם בושם עלול לפגוע בשורשי השערות. ריסוס הניחוח שבחרת על מברשת עוזר לפזר את הבושם באופן די אחיד על השיער, מפחית את ריכוז הריח ואת ההשפעה הכימית על השיער. התוצאה היא שובל עדין ונעים של ריח העולה משערך.

טיפ רביעי: רססי את פלג הגוף העליון בניחוח

אם את רוצה ניחוח עדין שילווה אותך לאורך כל היום, מקום יעיל במיוחד להשתמש בו בבושם הוא פלג הגוף העליון. האזור נמוך מגובה האף, ולכן גורם ל”הילה” נעימה של בושם סביבך במקום אפקט אגרסיבי של מכת ריח ישירות בפניו של מי שמתקרב אלייך.

טיפ חמישי: ערבבי ניחוחות אהובים באופן נכון ולא מוגזם

אנחנו חיים בעידן של ריחות. אבקת הכביסה, השמפו, סבון הגוף, קרם ידיים ואפילו משחות השיניים שלנו מכילים לרוב תוספות של תמציות ריחניות. שימי לב לריחות השונים של תכשירי ההגיינה והטיפוח שאת משתמשת בהם והקפידי שהם מתאימים זה לזה ולא חזקים מדי באפקט המצטבר שלהם.

טיפ שישי: השתמשי בדאודורנט בניחוח עדין

בהמשך לטיפ הקודם, דאודורנט בעל ריח רענן ולא דומיננטי הוא בחירה טובה להוספת שכבה עליונה של ריח נעים ורענן לגופך. לא כדאי להשתמש בדאודורנט בתרסיס, אלא בדאודורנט רול-און, קרם או סטיק, מכיוון שאינם מתפזרים באוויר ונדבקים לבגדייך, גופך ושערך. הדבר נכון במיוחד לדאודורנט אינטימי.

טיפ שביעי: השתמשי בתרסיס נעליים

תרסיס לנעליים פועל כמו בושם לכפות הרגליים שלך ומוודא שהן יריחו טוב גם כשאת מזיעה וכשאין לך אפשרות להחליף נעליים או לשטוף את הרגליים. אף אחת לא רוצה שריח של כפות רגליים יעלה מנעליה.

 

טיפ שמיני: שטפי את עצמך בסבון טבעי איכותי

סבון לא רק מרחיק את החיידקים, אלא יכול לשפר שאופן משמעותי את פרופיל הריח שלך. הקפידי להשתמש בסבון טבעי באיכות טובה, בעל ריח נעים של תמציות צמחים טבעיות כמו לבנדר, קלנדולה, וכד’. סבון טבעי מכיל שמנים טבעיים המסייעים לשמור על עורך ולמנוע אפשרות של יובש, זיהומים ופטריות, העלולים לתרום להופעת ריחות לא נעימים.

נסי את סדרת הסבונים הטבעיים החדשים של ג’אז וי ותרגישי מייד בהבדל!

לקטלוג המלא שלנו – לחצי כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook