המגזין

05:00 PM
5 טיפים לשמירה על ההיגיינה האינטימית בכל מקום ובכל זמן

5 טיפים לשמירה על ההיגיינה האינטימית בכל מקום ובכל זמן

אין דבר יותר חשוב לנו כנשים משמירה על ההיגיינה האינטימית שלנו. מעבר לתחושה הטובה ששמירה על היגיינה נותנת לנו- לבריאות שלנו יש משקל חשוב! יצירת הרגלים לשמירה על ההיגיינה תמנע מאיתנו לסבול מדלקות, פטריות וזיהומים לא נעימים שיכולים לפגוש אותנו ברגע הכי לא מתאים (האמת, אין רגע מתאים). קבלי שש טיפים לשמירה על היגיינה אינטימית שיכולים להציל את המצב:

טיפ מספר 1: תחתונים

לא הרבה נשים יודעות אבל עדיף לוותר על תחתונים עשויים מבד באיכות נמוכה. בדרך כלל בדים כאלו מעודדים התחממות של העור בחיכוך ואינם סופגים לחות בצורה טובה. בארון הבגדים שלך לא צריך להיות מקום לבדים שאינם מאפשרים לעור לנשום, שלוחצים, צמודים מידי או לא מתאימים למבנה גופך. הבד המומלץ יותר הוא בד הכותנה אשר מונע “התחממות” וסופג בצורה הטובה יותר.

טיפ מספר 2: פדים וטמפונים

– אחד הטיפים הכי חשובים שיש לנו לתת לך- אנחנו יודעות שהמון לא מקפידות על הטיפ הזה ואין לך מושג כמה הוא חשוב! יש להחליף פדים, תחתוניות וטמפונים באופן קבוע. עדיף לעשות זאת כל 3-4 שעות על מנת לשמור על האזור “סטרילי”. במידה ותמתיני יותר מהזמן הזה התחתונית שלך תהפוך לקרקע פוריה לחיידקים ובמקום להועיל, לנשים הסובלות מדלקות בשתן מומלץ להימנע מתחתוניות ופדים בעקבות הרגישות שלהן לחיידקים ה”רעים”.

טיפ מספר 3: לחות!

– נסי להימנע כמה שאפשר מנרתיק יבש, רוב הנשים לא יפגשו יובש בנרתיק עד לגיל המעבר אך ישנם גורמים שונים נוספים היכולים לעורר יובש ברירית הנרתיק. בדרך כלל הבעיה נפתרת על ידי שימוש בקרמים מיוחדים המלחחים את האזורים הרגישים בגוף ומחזירים להם את הלחות וה”סיכה” בצורה מלאכותית. ניתן כמובן להתייעץ ברופא במידה ואת חושדת שאת סובלת מיובש בנרתיק לקבלת פיתרון.

טיפ מספר 4: ימי המחזור

– הימים בהם הכי חשוב שנוודא שאנחנו שומרות על ההיגיינה היא בימים קריטיים כמו ימי הווסת. במהלך המחזור החודשי עולה הסיכון להפרעת מיקרופלורה נרתיקית, התפתחות זיהומים, דלקות ופטריות. במהלך תקופה זו, ההיגיינה האינטימית הנשית צריכה להיות באיכות הגבוהה ביותר ואין מקום לפשרות. גם אם את רחוקה מהמקלחת אין תירוצים, מגבונים אינטימיים לדוגמא הם פתרון מצוין לשמירה על ההיגיינה בימי מחזור גם אם את רחוקה מהמקלחת.

טיפ מספר 5: הערכות לימים ארוכים

– אם מחכה לך יום ארוך ואינטנסיבי כדאי שתתכונני אליו מראש, ככל שהאזור האינטימי שלך סגור יותר הוא צובר לחות והחיידקים הרעים נהנים מקרקע חמה ולחה ומתרבים בקצב מסחרר. מומלץ בימים אלו להחזיק בתיק שלך כמה מגבונים המותאמים לרמת החומציות של האזור האינטימי ולהתרענן בכל כמה שעות.

לסיכום, גם אם את בזמן הווסת וגם אם לא – האזור האינטימי שלך צריך שתדאגי לו. בזכות מגבוני אינטימה שלנו המשימה הזו הולכת להיות הרבה יותר קלה. המגבונים האינטימיים שלנו מותאמים לרמת החומציות הטבעית שלך , מועשרים בתמציות צמחים אורגניות המרגיעות ומרעננות את העור וכל זה באריזות אישיות שאת יכולה לקחת איתך לכל מקום.

לפרטים נוספים על מגבונים אינטימיים – לחצי כאן

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook