המגזין

06:00 PM
65% מהנשים לא מתייחסות לאזור האינטימי שלהן נכון – אולי גם את?

65% מהנשים לא מתייחסות לאזור האינטימי שלהן נכון – אולי גם את?

למי מאיתנו לא יצא להשתמש בשמפו רגיל כסבון גוף או בקרם גוף כקרם פנים? אז זהו, כשמדובר על האזור האינטימי שלך אין מקום לטעויות!

נשים רבות לא יודעות שטיפוח אמיתי לנרתיק הוא לתמוך בפעילות הגוף ולא להתנגד לה, אמא טבע יודעת מה הכי טוב בשבילך, אל תלחמי בה – תעזרי לה.

אין ספק שבשנת 2020 המודעות לטיפוח אינטימי עלתה אבל עדיין יש המון נשים שלא מודעות לנזק שהן עושות לאזור האינטימי שלהן כשהן לא משתמשות במוצרים שמתאימים לו.
הפות הוא איבר בעל עור עדין ורמת חומציות שונה משאר הגוף מדובר ברקמות שמכילות יותר נוזלים, קירותו המלאים בכלי דם רבים המאפשרים העברה ישירה של חומרים למערכת הדם, רמת החומציות הגבוהה בו עוזרת לשמור על הגוף מחיידקים רעים ולהגן על הטובים ששומרים על הפלורה האינטימית, בשביל שהגוף יצליח להילחם בזיהומים דלקות וחיידקים חשוב לשמור על איזון ולא לפגוע בפעילות הטבעית של הגוף.

אם הגוף נלחם לבד- למה יש ריחות לא נעימים?
הנרתיק ברוב שעות היום סגור ולח, הבקטריות הנמצאות בו מתפתחות במהירות בזכות הלחות והחום באזור והן אלו שגורמות לריח לא נעים. נשים רבות מדווחות שבימי הקיץ, המחזור או לאחר פעילות גופנית הריח מתגבר וגורם להן לחוסר נוחות.

אז איך בכל זאת נוכל לעזור לגוף שלנו לעשות את העבודה?
בעזרת מוצרים המותאמים לאזורים האינטימים בעלי רמת חומציות מותאמת וסגולות צמחיות שיודעות להגן על הגוף והעור ויתמכו בגוף במלחמה שלו נגד החיידקים הרעים והתרבות הבקטריות כמו הסגולות הרפואיות שנמצאות בצמחי האכיניצאה וההדס.

JEZ V הוא מותג ישראלי שהביא את בשורת הקרם האינטימי. הקרם מנטרל את התפתחות הבקטריות באזור ומותיר את הפות נקי ורענן בלי ריחות וניחוחות לא נעימים.

הניחוח המגיע עם הקרם מתפוגג בסמוך לשימוש כך שלא יסתום את הנקבוביות העדינות של האזור ונספג לקירות הווגינה ומותיר אפקט שממשיך מספר ימים.

קרם אינטימה מבוסס על תמציות צמחים בריכוז גבוהה, לאחר מחקר מעמיק הגיעו לשילוב המנצח של שלושה צמחים יחודיים בעלי סגולות רפואיות.
האכילאה מוכר מאז 1200 לפנה”ס כצמח מרפא בעל תכונות מחטאות עם יכולת לשקם רקמות ולהתנגד לדלקות.
הקיפודנית נחשבת לאחד הצמחים היעילים ביותר בטבע והיא בעלת סגולות ריפוי, חיטוי ומרכיבים אנטי דלקתיים.
ההדס בעל תכונות אנטיביוטיות טבעיות המקנות לו יתרון על תרופות מפני שאין בו תופעות לוואי ואינו מזיק לגוף בשימוש בניגוד לאנטיביוטיקה שפוגעת בחיידקים הטובים. ההדס מסוגל לחסל חיידקים גם בריכוז הקטן ביותר והוא משמש אפילו לגירוי עור אצל תינוקות בני יומם.

בג’אז מאמינים שהטבע נותן לנו את הטוב ביותר ואנחנו צריכים ליהנות ממנו ובתמורה לשמור עליו.
כל מוצרי ג’אז מבוססים על תמציות צמחים טבעיות שלא נוסו על בעלי חיים ונארזו באריזות ממוחזרות ומתמחזרות.

קרם האינטימה נמכר ונמצא כשיחת היום אצל אלפי נשים שדיווחו על שינוי של ממש באורך החיים שלהן.
לאחר ביקוש רב לטיפוח לאזור האינטימי החברה הקימה ליין שלם של מוצרי טיפוח לאזור האינטימי שכוללת את מוצר הדגל קרם אינטימה ובנוסף גם שטיפה אינטימיתמגבונים ותיק מיני לנסיעות.

 

לרכישת קרם אינטימה

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook