המגזין

05:00 PM
כל מה שרצית לדעת על פרח הקסם – אכיניצאה

כל מה שרצית לדעת על פרח הקסם – אכיניצאה

מסתבר שאם את מצוננת, חולה או סובלת מאלרגיה בעור- לשלוח לך זר פרחים יכול להיות ממש שימושי ולא רק נחמד- רק תוודאי שקיבלת זר של אכיניצאה או בשמו הישראלי- קיפודנית.

השם קיפודנית מגיע מתרגום האכיניצאה מיוונית לעברית הנותן את המשמעות דוקרנית.
לצמח יתרונות רבים ותכונות יוצאות דופן הנותנות לנו את האפשרות להכניס את תמצית הצמח הקיפודנית כמעט לכל דבר שאנחנו לוקחים החל משתיית תה, תוספי תזונה ועד למוצרי קוסמטיקה. האכיניצאה תחזק את המערכת החיסונית גם במינון קטן.
צמח האכיניצאה ידוע מעל לכל בתכונותיו האנטי-ויראליות, המסוגלות לעורר את המערכת החיסונית; מה שהופך אותו שימושי במיוחד במהלך עונת הסתיו וגם בחורף כשהמערכת החיסונית שלנו עומדת במבחן.

קצת על האכיניצאה באופן כללי

האכינצאה הוא  צמח השייך למשפחת המורכבים, במקור הצמח מגיע מצפון אמריקה, והוא מתחלק למספר זנים המשמשים במיוחד ברפואת צמחי מרפא החל מהעלים, אך גם מהשורשים והקנה. צמח זה מכיל פוליסכרידים (מבנה מולקולרי של סוכר הנמצא בצמחי מרפא) המעניקים תכונות אנטי דלקתיות וחיסוניות , המסוגלים להגן מפני חיידקים ווירוסים , וכתוצאה מכך יעילים בהצטננות, שפעת ובמחלות ויראליות באופן כללי. לפני המצאת האנטיביוטיקה אכיניצאה הייתה הצמח העיקרי שטיפל בזיהומים שונים כמו הכשות נחשים, פריחות ועוד. המרפאים הבחינו ביכולות הבלתי נתפסות של הצמח ותיארו אותו כ’מניע את נוזלי הגוף’, כיום ישנם מחקרים רבים הבודקים את סגולות האכינצאה ותרומתו לגוף האדם. לאחר שהתגלה התרומה הענקית שלו למערכת החיסונית אנו מגלים שתיאורם לא היה רחוק מהמציאות.

היתרונות של האכיניצאה

את תכונות וסגולות הצמח ניתן לייחס לפעולה האנטי-ויראלית שלה, המחזקת את מערכת החיסון והופכת אותה למועילה כנגד מצבי שפעת, ועל כן, למנוע מחלות קירור כמו חום, קור, שיעול , כאב גרון וכדומה. אכינצאה גם מתהדרת בתכונות אנטי דלקתיות מעולות ויכולה להועיל גם במקרים של דלקת שלפוחית השתן וזיהומים אחרים הנמצאים באיזור האינטימי.

ניתן ליטול אכינצאה בצורה של תה צמחים, טיפות או תוספי מזון , אך ניתן להשתמש בה גם לשימוש חיצוני להכנת קרמים ומשחות לעור, בזכות פעולת האנטי דלקתיות, החיטוי והריפוי שלו במקרה של כיבים למשל, כוויות שמש ועקיצות חרקים. עוזה לא הכל- האכיניצאה משמש גם לנשים בהריון ואימהות כנוגד סימני מתיחה וקמטים בגלל תכונותיו הקוסמטיות.

שימושים באכינצאה

כתה צמחים- ישנן חליטות אכיניצאה טבעיות או אפילו תיונים של חברות גדולות ומוכרות המכילות בתוכן אכיניצאה.

 

תוסף תזונה – ניתן לצרוך את האכיניצאה בגלולה שרוכשים בכל רשת פארם בשימוש יומיומי וקל לשיפור תפקוד המערכת החיסונית. בשימוש בתוספי תזונה מומלץ להתייעץ עם רופא בשילוב עם תרופות נוספות על מנת שהשפעתן לא תיפגע.

 

בקוסמטיקה – האכיניצאה יודעת לעודד את המערכת החיסונית שלך לטפל ב’בעיה’ באופן נקודתי, בין אם יש לך כוויה, פריחה, אלרגיה או דלקת. האכיניצאה תעורר את הגוף שלך ותעזור לו לטפל בה באורך קסם.
האכיניצאה היא אנטי דלקתית ואני פטרייתית, שני התכונות הללו הופכות אותה לצמח האולטימטיבי לשימוש קוסמטי טבעי.

בדיוק בגלל הסגולות המדהימות שבאכיניצאה בחרנו להשתמש בה כמרכיב המרכזי בקרם האינטימה שלנו, בזכות האכיניצאה קרם האינטימה ידע להגן על הווגינה שלך מפטריות, דלקות, גירויים ומריחות הנגרמים כתוצאה מהלחות והחום באיזור בזכות היכולות שלו לפגוע בהתפתחות בקטריות. בשילוב עם צמחי מרפא מדהימים נוספים הקרם ייתן לך הגנה מרבית ותחושת רעננות מדהימה לאורך זמן.

הטבע נותן לנו פתרונות להכל- למה שלא נהנה מהם?

רוצה לקרוא עוד על קרם האינטימה? הקליקי כאן.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook