המגזין

08:00 AM
טיפים לשמירה על ריח טוב באזור האינטימי בימי החורף

טיפים לשמירה על ריח טוב באזור האינטימי בימי החורף

החורף כבר כאן במלוא העוצמה ומספק לנו רגעים כיפיים של פינוק, בין אם אנחנו מכורבלות בפוך עם כוס שוקו חם או בדרך לצפון לשחק בשלג. אבל אסור לנו לשכוח את האזור האינטימי שלנו, שגם הוא זקוק לפינוק בחורף כדי לשמור על ריח נעים ובריאות טובה. הנה כמה טיפים שיעזרו בכך:

 

טיפ מס’ 1: שמירה על חום גוף

כולנו יודעות בדיוק מה קורה לעור שלנו כשקר – חישבו כיצד נראה עור השפתיים, הידיים והפנים שלכן בעונה הקרה, ותוכלו להבין מה קורה גם לעור באזורים האינטימיים שלנו – הוא מתייבש, מתכווץ ומאבד אלסטיות, ולכן עלולים להופיע בו כיווצים זעירים המגבירים חיכוך וגורמים לקרעים או חתכים מיקרוסקופיים המגדילים את הסיכון לזיהומים. לכן אחד הטיפים החשובים ביותר בחורף הוא פשוט לנסות ולשמור ככל האפשר על טמפרטורה אחידה של העור ולא לאפשר לו להתקרר מדי. קל לעשות זאת על ידי לבישת בגדים מתאימים, כיסוי בשמיכות חורף טובות, חימום הבית באמצעים יעילים ובטוחים וכו’. חימום הגוף מבפנים גם הוא יכול לסייע, ולכן מומלץ לצרוך מזונות “מחממים” כמו מרק, תה ותבשילים כשקר.

 

טיפ מס’ 2: הימנעי מאמבטיות קצף חמות

מה יותר מענג מאמבטיית קצף לוהטת בחורף שמריחה נהדר? לא הרבה, אבל כדאי לדעת ששהייה ממושכת באמבטיית קצף חמה עלולה לעלות לך ביוקר דווקא מבחינת ריח. מדוע? מכיוון שאמבטיות קצף משנות את רמת החומציות של הנרתיק והפות. אצל נשים רבות הדבר עלול לגרום לכך שהחיידקים הטובים החיים באזור ותורמים לריח טוב בו יידחקו החוצה על ידי חיידקים לא רצויים, שפעילותם גורמת דווקא לריח מאד לא נעים. אז מה עושים כדי שבכל זאת תוכלי ליהנות מאמבטיה חמה בחורף? מחליפים את הקצף בשמנים אתריים טבעיים או תמציות צמחים, בסבון טבעי או תכשירי אמבט מותאמים במיוחד לאזור.

 

טיפ מס’ 3: הפחיתי סטרס ככל האפשר

בקיץ אנחנו נרגעות לנו על חוף הים בחופשות וסופ”שים, יוצאות הרבה לטבע או לבלות. בחורף זה לא תמיד אפשרי, ולכן רמות הלחץ שלנו עולות, במיוחד אם אנחנו תקועות בבית עם ילדים קטנים, אם משעמם לנו ואנחנו לא מצליחות להתאוורר. כדאי לדעת שלרמות הסטרס שלנו יש השפעה ישירה על בריאות העור שלנו ושסטרס ברמה גבוהה עלול לגרום לבעיות עור רבות, גם באזורים האינטימיים. נשים רבות חשות מה שמכונה “דכאון חורף”, דכדוך ומלנכוליה בשל העדר אור השמש. לכן בעיקר בחורף חשוב לנטר את רמות מצב הרוח והסטרס שלנו ולשלוט בהן על ידי אמצעים פשוטים כמו מדיטציות, יוגה או התעמלות, כתיבה ביומן, האזנה למוסיקה, קריאת ספר טוב וכמובן – סקס!

 

טיפ מס’ 4: יובש ולחות

העור שלנו נוטה להתייבש בחורף בשל תנאי מזג האוויר ושינויים פנימיים במטבוליזם שלנו. גם העור באזורים האינטימיים שלנו עלול לסבול כאמור מיובש. העור העדין של אזור הנרתיק והפות זקוק לשמירה על לחות מאוזנת במדוייק. לכן מצד אחד יש לייבש היטב את האזור לאחר רחצה, אך מן הצד השני, במיוחד אם עורך רגיש, מומלץ להעניק לו לחות נכונה ומתאימה באמצעות תכשירים טבעיים ייעודיים לאזור כגון הסבון האינטימי של אינטימה המבוסס על תמציות צמחים אורגניות, שרמת החומציות שלו מותאמת במדוייק לרמת החומציות של עור הפות, שהיא שונה מזו של שאר עור גופך. הסבון אינו מייבש את העור ומאפשר שמירה על לחות מאוזנת ותקינה, כזו שתמנע התפתחות זיהומים פטרייתיים וחיידקים לא רצויים ולכן גם תסייע לשמירה על ריח נעים ומתוק. קראי עוד על הסבון של אינטימה כאן.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook