המגזין

05:00 PM
מה ההבדל בין נרתיק לפות?

מה ההבדל בין נרתיק לפות?

קודם כל. הנרתיק והפות הם שני חלקי גוף שונים! כן, שמעת את זה נכון. בואי נפרק את זה למושגים פשוטים. למרות שאנחנו יודעות כמה את רוצה לדעת על כל חלקיק קטן של הנרתיק והפות שלך, אנחנו הולכות להסביר את זה בצורה הכי פשוטה שאפשר- לא יהיה פה שיעור אנטומיה.

 

נרתיק: החלקים הפנימיים של האיזור האינטימי שלך.

פות: החלקים החיצוניים של האיזור האינטימי שלך.

כן, זה עד כדי כך פשוט. וגינה- בפנים, פות- בחוץ.

 

קל מספיק?

עכשיו, אחרי שפרשנו את הסודות הנשיים בפנייך, בואי נדבר על למה את צריכה לדעת מה ההבדל בין השניים. בשביל כל הנשים ההיגייניות, אי שם בחוץ שרוצות לטפל בגוף ובכל חלקי הגוף המקסימים שלהן, אנו יודעות כמה אתן רוצות להישאר נקיות ורעננות כל הזמן. אבל הדרך בה את צריכה לנקות את הנרתיק והפות שלך- שונות לחלוטין.
עובדה בסיסית נוספת שחשוב לזכור: הנרתיק שלך מנקה את עצמו. הנרתיק אינו זקוק לניקוי ייחודי כלשהו שגורם לו להריח כמו ‘ריח הדרים’ או ‘ניחוח ורדים’. שטיפה למשל, יכולה להפריע לפלורה הטבעית שלך, אשר לאחר מכן פוגעת באיזון הטבעי שלך.

לעומת זאת, הפות הוא חלק הגוף שניתן לניקוי בעדינות ואינו יכול לנקות את עצמו לחלוטין. אמנם זה בסדר גמור לשטוף את הפות במקלחת במים פושרים בלבד, שטיפה אינטימית עדינה יכולה לסייע בשטיפת ריחות אינטימיים שעלולים להיבנות על הפות לאחר יום ארוך. זיעה ובקטריות עשויים לשבת על התחתונים שלך ולהשפיע גם על הריח. יתכן שתצטרכי אקסטרה ניקיון בכדי לקבל את תחושת פות רעננן לחלוטין.

 

שטיפה נשית עדינה בעלת חומציות מאוזנת יכולה לעזור לפות לחוש נקי שוב. השטיפה תסיר בעדינות ליכלוך, זיעה ובקטריות שנמצאו בפות במשך כמה שעות. עדיף להשתמש בשטיפה מסוג זה במקלחת, וניתן להוסיף אותו לשגרת ההיגיינה היומית שלך.

מלבד לשטיפות אחרות הקיימות ומסייעות לך להשיג תחושת רעננות מיידית, קרם אינטימה יודע למנטרל ריחות אינטימיים למשך 3-5 ימים, כך שלא תצטרכי להרגיש שאת צריכה לנקות את הפות שלך בכל יום (למרות שאת יכולה לרחוץ אותו כמה שתרצי במהלך השימוש) קרם האינטימה שלך מיועד לשימוש אך ורק על הפות. הוא בטוח לשימוש בחלק הפנימי של השפתיים, ובכל האזור האינטימי והמפשעות.

חשוב שתהיי מודעת להבדל בין הפות לנרתיק כדי שתוכלי להמשיך לנקות ולרענן את האזור האינטימי שלך בבטחה. מוצרים אינטימיים רבים אינם מיועדים לנרתיק, אלא לפות!

גבירותיי, הכירו את חלקי גופכם והתייחסו לכל חלק בזהירות.

לפרטים נוספים על קרם אינטימה הקליקי כאן!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook