המגזין

06:00 PM
ריח רע מהפות

ריח רע מהפות

המחזור החודשי, הקיץ הישראלי הלוהט או הפעילות הגופנית המאומצת, כל אלה עשויים להסביר מדוע את חווה ריח רע מהפות. הוא לא נמצא שם תמיד, ולרוב את דווקא די מרוצה מהניחוחות שמגיעים מהאזור הזה (או מהיעדר הניחוחות). נשים רבות מתמודדות עם הסיטואציה הזו והן נכנעות לא פעם למבוכה, נמנעות מקרבה לאחרים ובפרט מקרבה לבן הזוג. עם זאת, הפורמולה הייחודית של אינטימה, המופקת מתמציות צמחים אורגניים, היא ההזדמנות שלך לשנות את התמונה, למנוע את הניחוחות ולהיפרד מהמבוכה לחלוטין גם ברגעיים האינטימיים ביותר.

איך נגרם ריח רע מהפות?

אפשר להסביר ריח רע מהפות בשלל דרכים, והנה כמה מהסיבות העיקריות לתופעה הזו:

  • זיהום של העור בשל לחות מרובה או בעקבות חיכוך
  • שימוש תדיר במגיני תחתון, אשר סופחים את הזיעה ואת ההפרשות ואינם מוגברים
  • דליפת שתן בלתי נשלטת
  • השינויים בהרכב החיידקים בנרתיק לאחר הפסקת הווסת
  • זיעה בעקבות פעילות גופנית או בימי הקיץ החמים
  • המחזור החודשי

 
אלה הם חלק מההסברים לניחוח שמגיע מאזור הנרתיק, וחשוב להכיר בהם כדי לנסות ולמנוע את הריח גם בהמשך. הימנעות משטיפות מרובות של הנרתיק, שימוש במגני תחתון העשויים מאה אחוז מחומרים סינטטיים וחיזוק של רצפת האגן הם צעדים מונעים משמעותיים מאוד. בנוסף, ניתן להעלים ריח רע מהפות באמצעות תכשירים שונים, כאשר תכשיר המבוסס על צמחים אורגניים מהווה פתרון של ממש, ואף מסייע בטיפול בבעיה בצורה הטובה ביותר למשך מספר ימים.

ריח רע מהפות – הגיע הזמן להפסיק להתבייש!

יש המון סיבות טובות להופעתו של ריח רע מהפות, וחשוב להכיר אותן כדי לצמצם את התופעה ככל האפשר ולנקוט בצעדים שונים למניעת הבעיה. עם זאת, את הריח קשה למנוע לחלוטין ללא תכשיר שיעניק תמיכה מלאה והגנה מצוינת מפני הריחות הללו. הפורמולה החדשנית והיעילה של אינטימה הופכת את הקערה על פיה ומאפשרת לכל אישה להרגיש נינוחה ורגועה הרבה יותר. זהו טיפול פשוט מאוד, ולמעשה כבר לאחר מריחה אחת ניתן להבחין בהבדל משמעותי שנשאר ונשאר. במקום המבוכה והרתיעה מפני קרבה אינטימית, תוכלי ליהנות משגרת היומיום שלך הרבה יותר, ולטפל בבעיה בכל פעם שתרגישי בכך צורך.

 

גירוד בפות תרופות סבתא

כולן מחפשות פתרונות קלים ופשוטים שאפשר ליישם ביום יום, הנה כמה דברים שאפשר לעשות כדי להקל על התופעה:
נסו ללבוש ביגוד תחתון מאוורר כדי למנוע הזעת יתר
תזונה יכולה קצת לעזור - יוגורט שיחזיר את החיידקים הטובים שיקלו על הריח
במידה והסיבה היא חומציות יתר, יש הממליצים על החדרת חומץ תפוחים לנרתיק בעזרת תיון
ויש הממליצים על אמבטיה עם כמה טיפות של שמן עץ התה

בכל מקרה, הדרך ההיגיינית שאנו מציעים - שטיפה אינטימית על ידי תכשירים שנועדו לכך.

 

ריח רע מהאיבר הנשי

נשים רבות מחפשות אחר הפתרון הפשוט והנוח לריח שמגיע מאזור הנרתיק. ההפרשות הנרתיקיות שלהן עלולות להתאפיין בניחוחות לא-מאוד-אטרקטיביים, וגם גורמים אחרים כמו המחזור החודשי יכולים להסביר את התופעה הזאת. אלא שיש היום דרך פשוטה להתמודד עם ריח רע מהאיבר הנשי, ללא כל קשר לסיבה שהובילה להופעתו מלכתחילה. קרם אינטימה מתמציות צמחים אורגניים הוא כל מה שצריך כדי להיפטר מהניחוחות, להרגיש בטוחה ורגועה הרבה יותר, וליהנות מקרבה ואינטימיות גם בימים שבהם לא העזת לעשות את זה קודם.

ריח רע מהאיבר הנשי – למה זה קורה?

באופן כללי ניתן להסביר מדוע מופיע ריח רע מהאזור הנשי באופן הבא:

  • החומציות באיבר המין מגנה עליו מפני זיהומים, פטריות וחיידקים
  • הפרה של החומציות (למשל בשל תרופות שונות, מחלות, תזונה לקויה וכו’) מובילה להופעת הריח
  • הפרשות נרתיקיות וזיעה עלולות ליצור אף הן את הריחות הנלווים

חשוב להבין מדוע הריח נוצר כדי לזהות את השינויים הנדרשים למניעת חזרתו. למשל, אם התזונה לקויה בהחלט ניתן לערוך שינויים וליטושים בתפריט היומי או להוציא מתוכו מזונות מסוימים. אם דליפת שתן בלתי נשלטת היא שמובילה לבעיה, הרי שחיזוק רצפת האגן הוא צעד שעשוי להקל באופן משמעותי, למנוע את דליפת השתן ובהתאם למנוע גם את הריח. עם זאת, במקרים אחרים – למשל כאשר מדובר בריח הנובע מזיעה או הפרשות – שימוש בתכשיר ייעודי יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר.

מפסיקה להתבייש

בין אם את מתמודדת עם ריח רע מהאיבר הנשי בגלל המחזור החודשי, השימוש במגני התחתון או השימוש בתרופה המשפיעה גם על ריח ההפרשות, חשוב לזכור שיש מה לעשות וזו בוודאי לא גזירת גורל. קרם אינטימי הוא אחד הכלים האידאליים לטיפול בבעיה, ובזכות הרכיבים האורגניים שהוא מכיל הוא מונע את התייבשות העור ותופעות לוואי אחרות, כמו גירוד או צריבה למשל. כבר לאחר מריחה אחת תרגישי הבדל משמעותי, והריח יעלם למשך כמה ימים – בקלות וללא כל צורך בשימוש חוזר. הוא אף עמיד במים, וכך הוא יכול להשתלב בקלות רבה בשגרה היומיומית שלך.

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook