המגזין

06:00 PM
5 טיפים מנצחים לשמירה על היגיינה בזמן ההיריון

5 טיפים מנצחים לשמירה על היגיינה בזמן ההיריון

אין תקופה יותר מרגשת מתקופת ההיריון, הגוף שלך מתכונן לקראת הלידה וכל המאזן הכימי וההורמונלי שלך משתנה בתשעת החודשים הללו. אך ביחד עם כל ההתרגשות והציפייה הגוף שלך צפוי להתנהג בצורה שאת לא רגילה לה וכדאי לסגל לעצמך כמה טיפים לשמירה על היגיינה בזמן ההיריון שילוו אותך במהלך החודשים הקרובים. אספנו לך את חמשת הטיפים המנצחים לשמירה על היגיינה בזמן ההיריון:

  1. השתדלי להשתמש בתחתונים עשויים כותנה.

    במהלך ההיריון את עלולה לחוות שינויים הורמונליים שמתבטאים בעיקר בהפרשות. נשים רבות מדווחות על עליה בכמות ההפרשות בזמן ההיריון. הפרשה וגינלית היא הדרך הטבעית של הגוף לנקות את הנרתיק ולשטוף החוצה את החיידקים הרעים יחד ולסכך את האזור האינטימי. הפרשות רבות אשר נצברות במהלך היום מעודדות את התרבות החיידקים באזור, על מנת לשמור על היגיינה בזמן ההיריון מומלץ ללבוש תחתוני כותנה. תחתוני כותנה סופגים בצורה הטובה ביותר ואינם “מחממים” את האזור כמו בדים אחרים וסינתטיים.

  2. הימנעי מבגדים צמודים באזור המפשעה.

    מעבר לזה שלא יהיה לך נוח וגם ככה את נמצאת בתקופה שכמעט אף פעם לא נוח לך- מכנסיים צמודים רק יחמירו את המצב ויפגעו בהיגיינה האינטימי שלך במהלך ההריון. השילוב של החום, החיכוך הלחות וזה שהאזור האינטימי שלך לא מאוורר יוצרים את הקרקע האולטימטיבית להתפתחות חיידקים. במיוחד כשדיברנו בסעיף הקודם על הגברה בכמות ההפרשות בזמן ההיריון. מה מומלץ? מכנס רופף ונוח על מנת לשמור על האזור האינטימי מאושר ומאוורר במהלך כל ההיריון (עד כמה שאפשר כמובן).

  3. הקפידי על ניגוב לאחור

    האמת שהטיפ הזה מתאים גם אם את לא בהריון אבל בכל זאת חשוב לנו לכתוב לך אותו כי הוא אחד הטיפים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לתת לך לשמירה על היגיינה בזמן ההיריון. בכל ביקור שלך בשירותים הקפידי בסיום לנגב מהאזור האינטימי אחורה אל כיוון פי הטבעת. נשים רבות מנגבות הפוך מבלי לדעת והן “מושכות” אל האזור האינטימי חיידקי אי-קולי. חיידקי אי-קולי מקורם בצואה והם הגורם מספר אחד לדלקת בשתן. ניגוב אחורה מהאזור האינטימי אל פי הטבעת יעזור במניעה של מגע החיידקים האלו עם האזור האינטימי.

  4. השתמשי בשטיפה אינטימית מותאמת

    אחד הדברים שרוב הנשים חוות הוא שינויים הורמונליים אשר פוגעים בהיגיינה בזמן ההיריון או יותר נכון- פוגעים באיזון ההורמונלי וכך מפריעים לחיידקים הטובים “לעשות את העבודה” ולהילחם בזיהומים ופטריות. שימוש יומיומי בשטיפה אינטימית מותאמת לרמת החומציות גם תעזור לך לאזן את רמת החומציות הטבעית של האזור האינטימי וגם תנקה את האזור בצורה עדינה ובריאה לווגינה מבלי לפגוע בחיידקים הטובים ובפעילותם.

  5. הצטיידי במגבונים אינטימיים לכל צרה שלא תהיה.

    אחד הדברים שהכי מקשים על נשים בזמן ההיריון הוא הצורך לגשת לשירותים לעיתים תכופות. העובר לוחץ על שלפוחית השתן ואת כנראה רוב היום תהיי בדרך לשירותים או בחזרה מהם. אז איך בכל זאת אפשר לשמור על היגיינה בזמן היריון? אחד המוצרים שאנחנו הכי ממליצים עליהם לנשים ההריוניות הוא לקחת איתך מגבונים אינטימיים בתיק לכל מקום, כי מי יודע מה יקרה בדרך? מעבר לזה שתוכלי לשמור על היגיינה אינטימית בזמן ההיריון בצורה הטובה ביותר עם המגבונים, את גם דואגת לשמור על רמת חומציות מאוזנת ולדאוג לאזור האינטימי שלך להיות בריא ומאושר.

רוצה לדעת עוד על השינויים שהגוף שלך חווה במהלך ההיריון? יש לנו מאמר גם על זה!

חזור לNews
Email WhatsApp Print Facebook